Абонент йде від Київстару, бо замість оплати тарифу за 230 гривень кошти з рахунку списали на послугу телебачення

Київстар

Київстар зняв кошти не за тарифний план на 230 гривень, а за неактивовану клієнтом послугу

Користувач завчасно внес на баланс 230 гривень для сплати свого тарифу. Проте грошей виявилося недостатньо, оскільки оператор автоматично списав 150 гривень за телебачення, яке не підключався. Через це клієнт планує відмовитись від послуг компанії. Свою ситуацію він опублікував 11 липня на сторінці у Facebook.

Як розповів чоловік, йому не зараховано місячний пакет послуг через недостатній баланс. Виявилось, що Київстар автоматично перенаправив кошти на оплату ТБ-сервісу. 

“Через складність зв’язку з оператором, пишу публічно: заздалегідь внес кошти (230 грн), щоб системою було сплачено щомісячний тариф. Пізніше отримав смс про недостатність коштів для пакету. Перевіривши історію платежів у додатку, побачив списання 150 грн за Київстар-ТБ, яке я не активував. Після цього система запропонувала повторно поповнити рахунок для оплати тарифу. Раніше я розглядав контрактні умови, але тепер планую перевести свій номер після більш ніж десятирічного користування. Справа не лише у сумі, а у ставленні до клієнтів. Друзі, обираючи нового оператора, раджу уникати Київстар”, – наголосив користувач.

Представники компанії проігнорували звернення. Як перейти до іншого оператора, зберігши номер:

Згідно з матеріалом видання Віледж, в Україні діє механізм MNP, що дозволяє змінити оператора мобільного зв’язку без втрати номера. Усі цифри, включаючи код оператора, закріплюються за абонентом, а не за компанією. Основні умови для переходу:

Номер має бути офіційно зареєстрований на абонента. Реєстрація дозволяє закріпити його за власником. Переносу підлягають як сам номер, так і код оператора (095-, 093-, 067-). Перевірити прив’язку можна через оператора – через дзвінок чи онлайн-сервіси. Якщо номер не зареєстровано, це можна виправити на сайті, у кол-центрі або офлайні, пред’явивши паспорт. При онлайн-заяві потрібен електронний підпис. Послуга доступна клієнтам усіх операторів – Лайфселл, Київстар, Водафон. Етапи зміни оператора:

  • Подайте заявку на перенесення у нового оператора: онлайн, по телефону або офіційному офісі. Потрібен лише документ, що засвідчує особу. Деякі компанії приймають заявки через SMS. На цьому етапі обирається тарифний план.
  • Отримайте нову SIM-картку. Видається після схвалення заявки попереднім оператором. Процес переносу триває до 3 діб. Можна обрати конкретну дату переходу, але не пізніше місяця з моменту подачі.
  • Активуйте нову картку. Після сповіщення про готовність замініть стару SIM на нову. Можливі тимчасові перерви у зв’язку (до 3 годин). Частота змін – не частіше одного разу за 30 діб. При дзвінках на ваш номер абоненти почують інформаційне повідомлення про зміну оператора та можливе оновлення вартості.

Перенесення номера безкоштовне для ключових операторів. Залишок коштів на рахунку не переноситься. Необхідно оплатити обраний тариф у новій компанії.

Можливі причини відмови у перенесенні:

Оператор може відхилити заявку через:

  • відсутність реєстрації номера;
  • розбіжність даних власника;
  • помилкову інформацію у заяві;
  • незавершений 30-денний термін після останнього перенесення;
  • паралельні заявки до різних операторів.

У разі відмови: перевірте коректність реєстраційних даних. Неправдивіми підставами для відмови вважаються відсутність бланків у відділенні чи некомпетентність працівників.

Источник

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *