Укрзалізниця презентувала пасажирам план дій у разі затримки поїзда та процедуру повернення проїзних документів
Зважаючи на поточну воєнну обстановку в межах України, маючи квиток на поїзд із значною затримкою, пасажири Укрзалізниці мають право скористатися найближчим поїздом у відповідному напрямку. Аналогічна можливість протягом доби доступна для тих клієнтів, які не змогли здійснити пересадку з одного поїзда на інший через запізнення першого поїзда до місця пересадки з вини залізниці та відсутності можливості утримати наступний поїзд. При відмові від подорожі доступне оформлення повної компенсації вартості квитка. Про це повідомляється на Facebook-сторінці підприємства.
Для подачі претензії на повернення коштів необхідно підтвердити, що поїздка з вашого боку не відбулася, оскільки рейс, хоч і із запізненням, але був здійснений, скасування поїзда не відбулося. Зважаючи на поточну воєнну обстановку в межах України, маючи квиток на поїзд із значною затримкою, ви можете скористатися найближчим поїздом у відповідному напрямку. Аналогічна можливість протягом доби доступна для тих клієнтів, які не змогли здійснити пересадку з одного поїзда на інший через запізнення першого поїзда до місця пересадки з вини залізниці та відсутності можливості утримати наступний поїзд.
“У разі відмови від подорожі ви маєте право оформити повну компенсацію вартості квитка відповідно до п. 19.3.1 Правил перевезення пасажирів, багажу, вантажобагажу та пошти залізничним транспортом України, затверджених наказом Міністерства транспорту та зв’язку України № 1196 від 27.12.2006 року, зі змінами, внесеними наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 777 від 30.04.2025 року, зареєстрованими в Міністерстві юстиції України 18.06.2025 року за № 939/4434 — у випадку зміни маршруту з вини залізниці, кошти повертаються в повному розмірі. Для отримання повної компенсації: обов’язково зробіть позначку на квитку у чергового по вокзалу або в довідковій службі про те, що поїзд, який значно запізнюється, ще не прибув або затримався на місці пересадки. Якщо квиток електронний – отримайте довідку довільної форми або роздрукуйте ваш електронний квиток через квиткову касу. Після цього квиток з позначкою та довідкою про запізнення можна передати на претензійне повернення через квиткову касу. Гроші надійдуть на картку, з якої була здійснена оплата. Також існує можливість оформити електронне претензійне повернення онлайн або ж надіславши листа на поштову адресу м. Київ, 01032, бульвар Тараса Шевченка, 38/40, з відміткою на конверті «Претензійний відділ»”, – повідомили в Укрзалізниці.
Укрзалізниця додала поїзди для дозвілля в Карпатах
З 17 жовтня Укрзалізниця вводить в дію регіональні поїзди до/з Ворохти. Графік руху:
- 17 та 19 жовтня: №807/808 Львів – Ворохта, 08:02 – 13:02
- 17 та 18 жовтня: №808/807 Ворохта – Львів, 14:37 – 19:56
- 18 жовтня: №810 Львів – Івано-Франківськ, 07:28 – 10:03
№812/811 Івано-Франківськ – Ворохта, 11:18 – 13:02 - 19 жовтня: №852/851 Ворохта – Коломия, 14:37 – 17:14
Рейси обслуговуватиме сучасний поїзд типу ДПКр-3. Також цей потяг курсуватиме на рейсі №819/820 Коломия – Львів 16 жовтня. Відправлення о 16:07 та прибуття на кінцеву станцію о 19:56. Квитки вже доступні для придбання: на сайті, в застосунку УЗ та в касах вокзалів.