Від бортів “Люфтганзи” до прилавків фірмових крамниць. Навіщо житомирський “Євроголд” відкриває особисту мережу магазинів?

Eurogold /колаж Анастасія Савеленко

Житомирська Eurogold реалізує прасувальні дошки на $30 млн на рік, а тепер ініціює особисту мережу крамниць. Чи буде у неї достатньо простору поряд з «Авророю» та JYSK? Фото колаж Анастасія Савеленко

Житомирська Eurogold, засновницями якої у 2002-му стали австрійці, – один із найбільших в Європі творців прасувальних дощок. Минулого року компанія збула товарів для дому мережам JYSK, Leroy Merlin, «Епіцентру» і «Аврорі» на 1,18 млрд грн. У поточному році – відкриває свою мережу магазинів. Яким чином український виробник опанував сферу та чому переходить в офлайн? 

Придбайте річну підписку на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох випусків. Якщо ви цінуєте якість, глибину та міць справжнього досвіду, дана підписка саме для вас.

«Саме нетипове місце, де можливо купити наші вироби – салон авіатранспорту компанії Lufthansa», – проголошував на Форумі промисловців від Forbes Ukraine керівник Eurogold Industries Михайло Шепетько. За його твердженням, у бортовому виданні авіакомпанії наявна компактна драбина під брендом Hailo, котру житомирська компанія виготовляє на замовлення німецької марки.

80% виготовлених у Житомирі прасувальних дощок, сушарок для одягу, драбин та інших товарів для дому підприємство експортує до 50 країн. Серед її замовників значні європейські мережі: JYSK, Metro, Kaufland, REWE, Leroy Merlin.

Источник

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *