Приват24 офлайн: доступно не для всіх.

ПриватБанк

Користувачі Приват-24 матимуть можливість користуватися мобільним банкінгом без оплати за інтернет-трафік

Абоненти Приват-24 першими в Україні отримають змогу користуватися мобільним банкінгом та не здійснювати плату за використаний під час проведення банківських операцій інтернет-трафік. Кожен користувач на території України, що є клієнтом Водафон та Лайфселл, зможе мати доступ до всього функціоналу Приват-24 абсолютно безкоштовно, не витрачаючи мегабайти інтернет-трафіку. Про це повідомляється на інтернет-ресурсі фінансової організації.

За словами члена правління ПриватБанку з питань роздрібного бізнесу Дмитра Мусієнка, завдяки взаємодії найбільшої банківської установи з основними мобільними операторами усім користувачам надається безперешкодний доступ до мобільного банкінгу, насамперед тим, хто цього найбільше потребує – військовослужбовцям, навіть за браком мегабайтів та відсутності коштів на рахунку. Також, доступ до Приват-24 без доступного залишку мобільного інтернету дасть можливість без перешкод виконати необхідні транзакції – поповнити рахунок, здійснити грошовий переказ, оплатити комунальні послуги.

“15 мільйонів клієнтів Приват-24 першими в Україні зможуть користуватися мобільним банком та не платити за використаний під час банкінгу мобільний інтернет. Мати доступ до всіх функцій Приват-24 абсолютно безкоштовно, не витрачаючи мегабайти інтернету, зможуть всі клієнти на території України, які є абонентами Vodafone та Лайфселл”, – повідомляє пресслужба банку.

Клієнти можуть користуватися додатком Приват-24 без інтернету - перелік операторів 1

Клієнти Приват-24 зможуть користуватися мобільним банком без сплати за мобільний інтернет

ПриватБанк вдосконалив веб-сайт

ПриватБанк ініціював оновлення головного меню власного офіційного інтернет-ресурсу, з метою поліпшення досвіду клієнтів та надання можливості відвідувачам оперативно знаходити необхідну інформацію або послугу. Тепер всі продукти та сервіси банку згруповані за логічними категоріями, а головні послуги містять зрозумілі піктограми та короткі описи. Цей редизайн є результатом комплексного підходу, в межах якого команда переглянула цілком архітектуру навігації, попередньо здійснивши ретельний аналіз поведінки понад 100 тисяч користувачів.

Наприкінці минулого року банк вже модернізував головні сторінки, зосередивши увагу на основних продуктах і послугах, а також змінивши загальний стиль блоків. Крім того, ПриватБанк одним з перших в Україні успішно впровадив міжнародні вимоги доступності WCAG 2.1, що забезпечує зручне використання інтернет-ресурсу для всіх клієнтів. В рамках роботи над доступністю було введено:

  • комфортне керування меню та всім наповненням за допомогою клавіатури, також чітке озвучення кожного елементу за допомогою технологій Voice Over та TalkBack;
  • альтернативні тексти до важливих зображень, що мають інформаційну цінність для відвідувача;
  • налагодження достатньої контрастності текстових елементів для їхньої чіткості;
  • поліпшені форми внесення інформації та налаштовану перевірку полів для демонстрації коректних підказок.

Источник

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *