Наступний золотий м’яч – твій: Укрпошта випустила футбольні поштові марки

Наступний золотий м’яч – твій Фото: Укрпошта

Наступний золотий м’яч – твій Фото: Укрпошта

Укрпошта запускає у поштовий обіг марку “Наступний золотий м’яч – твій” 27 серпня. Цей благодійний випуск є ініціативою УАФ та Фонду УАФ, спрямованою на популяризацію дитячо-юнацького футболу, підтримку молодих спортсменів та натхнення їх на знакові перемоги заради України. Інформацію про це повідомила Укрпошта 22 серпня.

Наступний золотий м’яч – твій Фото: Укрпошта

Наступний золотий м’яч – твій Фото: Укрпошта

На марках зображені зірки українського футболу, володарі нагороди «Золотий м’яч»: Олег Блохін – його швидкісні якості, техніка та голови визначали стиль київського «Динамо» в 70-80-х (перший український футболіст, який отримав «Золотий м’яч»); Андрій Шевченко – один з найяскравіших нападників свого часу, легенда «Динамо» (Київ), «Мілана» та «Челсі»; Ігор Бєланов – півзахисник «Динамо» (Київ), уособлення переможного характеру футболу 80-х років.

Наступний золотий м’яч – твій Фото: Укрпошта

Наступний золотий м’яч – твій Фото: Укрпошта

Кошти, зібрані від реалізації поштового блоку, Укрпошта направить на підтримку нового проекту УАФ «Талантікос». Його мета – розвиток дитячого футболу шляхом організації серії інноваційних турнірів. Протягом 2024–2025 років до турніру вже приєдналося понад 1000 дітей загальнонаціонально.
Поштовий набір містить: блок «Наступний “золотий м’яч” – твій!» та «Конверт першого дня».

Наступний золотий м’яч – твій Фото: Укрпошта

Наступний золотий м’яч – твій Фото: Укрпошта

Параметри випуску:

  • Художник — Сергій Тєхов
  • Рік випуску — 2025
  • Кількість марок в блоці — 3
  • Номінал кожної марки — F+15
  • Ціна 180 гривень

Як інформував Інформатор, Укрпошта дозволяє будь-кому розміщувати будь-які зображення на марках у межах особистого замовлення, без перевірки прав інтелектуальної власності. Марки із творчістю художниці Богдани Чілікіної продаються на міжнародних площах без її згоди, що викликало значний скандал. Прес-служба компанії ухилилась від відповіді на питання щодо особи замовника та прибутку Укрпошти від цієї операції.

Источник

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *