
Найбільш коштовний стартап з українськими витоками Grammarly змінив найменування на Superhuman. Знімок надано прес-службою
Найбільш коштовний стартап з українськими витоками Grammarly змінив найменування на Superhuman. Це є складовою його перетворення на багатопродуктовий бізнес. Чому фірма обрала для власної основної назви бренд купленого влітку ШІ-сервісу електронної пошти, і яким чином переміна вплине на її майбутню вартість?
Придбайте річну підписку на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох випусків. Якщо ви цінуєте якість, глибину та міць справжнього досвіду, ця підписка саме для вас.
Перший український “єдиноріг” Grammarly змінив найменування на Superhuman, заявили в компанії 29 жовтня. «Для зміни зовнішнього враження слід змінити позиціювання, щоб люди сприймали Grammarly тільки як одного з агентів на більшій платформі», – зауважив Forbes CEO компанії Шишир Меротра в серпні 2025-го.
Для найменування об’єднаної компанії обрали бренд Superrhuman – ШІ-сервісу електронної пошти, про придбання якого Grammarly сповістила в липні 2025-го. Одночасно з ребрендингом фірма анонсувала і новий продукт – ШІ-асистент Superhuman Go та пакет сервісів за абонементом Superhuman Suite.
