“Курка” та “Енциклопедія” підштовхнули збут Cher’17. Яка ціна шаленої популярності?

Компанія пройшла шлях від інста-бренду до повноцінного fashion-гравця /Cher17

Створення серії відео «Енциклопедії дорослих дівчат» від задуму до втілення потребувало трьох місяців Фото Cher17

Cher’17 презентував «Енциклопедію для дорослих дівчат» – інста-серіал на три епізоди, що став черговим вірусним випадком бренду. Маркетингові заходи ритейлера вже два роки отримують значні охоплення в соцмережах і безпосередньо впливають на обсяги продажу. Яка вартість таких ідей та як компанія перетворює їх у дохід?

Придбайте річну підписку на шість номерів Forbes Ukraine за ціною чотирьох випусків. Якщо ви віддаєте перевагу якості, глибині та силі справжнього досвіду, ця підписка саме для вас.

Українська марка жіночого одягу Cher’17 представила 12 жовтня інста-серіал «Енциклопедія для дорослих дівчат». «Це вираження поглядів сучасної української жінки, котра не потребує підтвердження, а творить особисті правила життя», – зазначає CMO Cher’17 Вікторія Голобородько. Кампанія здобула 4,5 млн переглядів, 125 000 лайків, 26 000 репостів і 3500 коментарів за два тижні.

Бренд застосовує провокацію у своїх кампаніях. Першу з них – під найменуванням «Тьолочка» – запустили у 2023-му та отримали 6 млн переглядів на різних платформах. Тоді трафік бренду збільшився у 5,2 рази, число онлайн-замовлень – у 2,7 рази, повідомляв співзасновник Cher’17 Іван Кришталь.

Источник

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *