Остережно: Кредитні афери. Vodafone повідомив Інформатору про термін переоформлення недіючого номеру.

Vodafone, мобільний зв'язок в Україні. Фото: Drazen Zigic

Vodafone, мобільний зв'язок в Україні. Знімок: Drazen Zigic

Згідно з інформацією від пресслужби стільникового оператора Vodafone, після припинення активності вашого телефонного номера, він залишатиметься недоступним для інших осіб протягом двох років. Компанія прийняла таке рішення, враховуючи рекомендації Мінцифри. Дізнайтеся більше в Інформаторі.

Чи доводилося вам стикатися з ситуацією, коли ви намагалися зв’язатися з кимось, з ким давно не спілкувалися? Прагнете додзвонитися або написати цій людині, але з’ясовується, що цей номер вже належить іншій особі. Зокрема, таку схему можуть використовувати зловмисники, щоб оформити швидкий кредит на ім’я колишнього власника номера (за наявності його даних та копій документів), а відповідати за боргами доведеться йому. Ми розповідали про випадок, коли на неактивну SIM-картку “Київстар” на чоловіка оформили кредит у “ШвидкоГроші”. Але клієнтів Vodafone за такою схемою буде важче ввести в оману.

Як повідомили у відповіді Інформатору, для того, щоб номер абонента Vodafone став недійсним, необхідно, щоб минув певний період часу. Термін дії номера на умовах передплати становить 370 днів з моменту останнього поповнення на суму від 5 гривень. У разі відсутності поповнень, на 371-й день для номера автоматично вмикається обмеження тривалістю 90 днів. Якщо протягом цього періоду абонент не здійснить поповнення, номер буде остаточно анульовано. Таким чином, проходить 460 днів після останнього внесення коштів на рахунок до того, як номер перестане діяти.

Компанія Vodafone підтримала ініціативу Мінцифри, тому з 2023 року всі без винятку анульовані номери, якими користувалися абоненти, переводяться в “карантин” на 2 роки. Беручи до уваги різні обставини та ситуації, в яких можуть опинитися клієнти: на лінії фронту, на тимчасово окупованій території, в інших регіонах України або за межами країни, та з метою забезпечення захисту їх інтересів, з урахуванням вимог безпеки та захисту конфіденційності електронних комунікацій, компанія вирішила не використовувати протягом 2 років всі деактивовані номери без додаткових запитів з боку користувачів цих номерів.

Не дивлячись на обмежений номерний ресурс, компанія йде на такий крок, щоб таким чином підтримати всіх своїх користувачів та максимально полегшити користування послугами під час воєнного стану. Для реалізації в наших магазинах і на сайті будуть пропонуватися лише ті номери, з часу деактивації яких пройшло 2 роки та більше.

“Для реалізації в наших магазинах і на вебсайті будуть доступні тільки ті номери, з дати припинення дії яких минуло 2 роки або більше. Протягом двох років після анулювання номер може бути проданий виключно за умови звернення колишнього власника (після проходження процедури ідентифікації). Для цього існує окрема сторінка на вебсайті Відновлення та розблокування номера Vodafone Україна. Окрім того, останнім часом для створення нових стартових пакетів в основному використовуються номерні діапазони, які раніше не були в обігу, наприклад, з новим кодом мережі 75”, – повідомляють у Vodafone.

Як припинити небажані дзвінки

Небажані дзвінки — це дзвінки рекламного характеру, коли фірма телефонує без попередньої згоди абонента та рекламує свій продукт або послугу. Тепер кожен громадянин України може звернутися до свого мобільного оператора і посприяти блокуванню номера, з якого надходив дзвінок.

У Vodafone для застосування цієї функції необхідно звернутися до представника компанії — через додаток або за телефоном: 111 або 0 800 400 111 в Україні, +38 050 400 111 в роумінгу. Як це зробити абонентам “Київстар” та Lifecell – читайте за посиланням. Крім того, можна подати скаргу на урядову гарячу лінію (1545) або оформити запит на сайті НКЕК.

Оператор проведе аналіз номера, на який була подана скарга, і заблокує його, якщо він відповідає принаймні двом наступним критеріям:

  • дзвінки здійснюються без взаємодії з абонентом;
  • середня тривалість дзвінків протягом тижня — менше ніж 60 секунд;
  • понад 50% дзвінків здійснюються на різні номери;
  • на номер неможливо здійснити зворотний виклик;
  • під час дзвінка відтворюється попередньо записане повідомлення;
  • наявність скарг від абонентів;
  • кількість вхідних дзвінків, які не закінчуються розмовою, на номер — менше ніж 5% від загальної кількості вхідних і вихідних викликів цього номера;
  • номер призначений виключно для дзвінків, а не для SMS-повідомлень або інтернет-трафіку.

Источник

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *