Київстарівська клієнтка зіткнулася з труднощами, намагаючись заблокувати SIM-картку вкраденого телефону.

Київстар

Клієнтка Київстар не змогла анулювати картку вкраденого мобільного

Жінка позбулася мобільного телефону і хотіла заблокувати SIM-картку. Однак цього не вдалося зробити, оскільки оператор вимагав від неї відомості, які вона не згадує. Про свою ситуацію абонентка повідомила 18 жовтня на Facebook-сторінці.

Її просили назвати три номери, на котрі вона нещодавно телефонувала, залишок коштів на рахунку, дату і суму поповнення. Проте вона вважає, що мало хто зберігає зазначені відомості в пам’яті.

“Вельмишановний Київстар, я спробувала заблокувати картку зі злодійського мобільного, використовуючи вашу гарячу лінію, і мало того, що не змогла це здійснити, ще й зазнала стресу. Непогана подяка за постійне поповнення та користування сервісами. Дивні правила блокування, котрі, ймовірно, вже застаріли. Три номери на пам’ять, на котрі ви телефонували (з датами). Причому неодмінно ви, а не вам. Точний залишок на рахунку, дата поповнення, сума поповнення. (Я боюся уявити, який алгоритм розблокування номера. Ймовірно, не буду намагатися ніколи). Хтось дійсно зараз зберігає ці всі цифри та дати в голові? До того ж мова йде про певну захищеність даних через втрату картки, тому людина хвилюється і пам’ять підводить ще більше. Незвично, вельмишановні, дуже…Тут оператор запропонував мені перейти до них у особисті повідомлення. Це стало чудовим продовженням квесту. Я повторила все те саме оператору, котрий врешті-решт мені написав: “З нашого боку все правильно, ми тут щоб допомогти вам, але якщо ви не володієте повною інформацією, а саме 3 номери на які ви телефонували, двох номерів не вистачає”. Це жарт?”, – запитує жінка.

Відгук Київстар на скаргу

У Київстар зреагували на скаргу жінки. Там зазначають, що перевірки дають змогу убезпечити номер та кошти від аферистів.

“Шкода, що у вас залишився негативний досвід від контакту з оператором. Ми розуміємо, що не завжди зручно мати під рукою документ або згадати потрібну інформацію. Але саме ці перевірки дають змогу захистити ваш номер та кошти від шахраїв. Ми намагаємося зробити процес максимально зрозумілим та швидким. Напишіть, будь ласка, свій номер та подробиці ситуації нам в особисті повідомлення для розгляду”, – запевнили у Київстар.

Як захистити свою SIM-карту

  • Аби ніхто окрім вас не зміг замінити SIM-карту, оператор уважно перевіряє інформацію за номером після подачі запиту. Втім, ви можете додатково заблокувати можливість самостійної заміни SIM (якщо ці блокування не встановилися автоматично): щоб заблокувати послугу Самостійної заміни SIM — наберіть *245*1# або 466; щоб перевірити статус послуги — наберіть *245*3#; щоб зняти блокування — наберіть *245*2#, або зателефонуйте 466.
  • Зняти блокування можливо у будь-який момент за телефоном 466.
  • Незважаючи на високий рівень захисту, оператор просить, особливо, якщо ви прив’язали свій номер до банківської картки, нікому не повідомляти PUK-код та серійний номер (ICC) вашої SIM-карти — це секретна інформація.
  • Якщо на ваш номер надійшло повідомлення про спробу заміни SIM-картки, котру ви не ініціювали, не турбуйтеся: перезавантажте телефон та будьте на зв’язку. Цього досить, щоб ваша SIM-картка була у безпеці.

Источник

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *