Зведення готелю відомої мережі Radisson ще на етапі переговорів / Radisson Hotels
Інтернаціональний девелопер Anta Group має намір побудувати готель відомого бренду в самому серці Львова. Відповідні обговорення з мережею Radisson Hotel Group вже відбуваються. Проєкт, що займатиме площу понад 6-7 тисяч квадратних метрів, включатиме 100 номерів.
Про це заявив в інтерв`ю Delo.ua Антон Тараненко, засновник міжнародної девелоперської компанії Anta Group. Компанія славиться тим, що зводить рекреаційну власність за кордоном, наприклад, на Балі.
“Скоріш за все, це буде Radisson Red – нова лінія готелів Radisson, що набула великої популярності в європейських містах. Заклад матиме 4 або 5 зірок”, – зазначає Антон Тараненко.
Готель буде розміщено в центральній частині міста. Однією з можливих локацій є площа Міцкевича.
Бюджет не розголошується, але девелопер називає приблизні розрахунки:
“Зведення подібних готелів обходиться приблизно в 25-35 млн. доларів. Ціна номеру 130 – 300 доларів за ніч, в залежності від пори року та завантаженості. Загалом у готелі планується 100 номерів площею від 30 до 45 кв.м”, – каже Антон Тараненко.
Інвестор в даний момент проводить перемовини з Radisson Hotel Group і оцінює вірогідність спорудження такого готелю як вкрай високу.
“Загалом Radisson не заперечує. Проте немає затверджених концепцій чи точного часу, коли розпочнеться будівництво та відкриється готель. Як правило, переговори та затвердження концепції займають близько півроку. Великі готельні мережі приділяють цьому достатньо часу”, – ділиться Антон Тараненко.
Явище Radisson
В Україні налічується лише 5 готелів Radisson Hotel Group: 3 у Києві, 1 в Буковелі та тимчасово закритий в Одесі. Компанія вивчає нові місця для зведення готелів у регіонах зі стабільним туристичним попитом.
“Львів – одне з найбільш безпечних міст. Крім того, незалежно від вторгнення, він утримує позицію ділового центру. Тут проходить багато конференцій, заходів, значущих для готельної індустрії. Сприяє також його близькість до європейського кордону”, – пояснює Антон Тараненко.
Radisson Hotels: Radisson Blue у Буковелі
Інвестор акцентує увагу на тому, що на карті Львова є лише два міжнародні готельні бренди – 3-зірковий Ibis та Best Western (4 зірки), який було відкрито вже під час війни, у 2022 році на площі Ринок (приблизно 80 номерів). Зі слів Тараненка, попит на ці готелі є досить високим.
“Унікальність Radisson полягає в тому, що це найбільша готельна мережа, яка має внутрішню систему бронювання. В основному всі готелі бронюються через booking.com або інші онлайн-сервіси. 50% бронювань Radisson здійснює через свою внутрішню корпоративну систему”, – пояснює Антон Тараненко.
Підприємець зазначає, що даною системою користуються не тільки по всій Європі, але й далеко за її межами. Тому будівництво може стати знаком для інших іноземних інвесторів: час звернути увагу на туристичний та рекреаційний потенціал України.
Формат та вартість
Anta Group вже втілила в життя проєкт на Балі – це готель Radisson Individuals.
“Radisson має велику кількість різних брендів. Park Inn by Radisson – 3-4-зірковий (у Києві – біля метро “Олімпійська” – ред.). Red – новий формат, що має 4-5 зірок, так само, як і Blue. Radisson Individuals також має 4-5 зірковий рівень, але відрізняється індивідуальним дизайном від девелопера. У той же час менеджмент, рівень управління та обслуговування, система бронювання залишається від Radisson”, – пояснює Антон Тараненко.
Radisson Hotels: Park Inn by Radisson Kyiv Troyitska
Антон Тараненко планує комбінувати формат “бізнес” і “відпочинок”. Інфраструктура може включати конференц-зал для проведення заходів, а також важлива наявність SPA.
“Період окупності такого готелю складає орієнтовно 10-12 років”, – повідомляє Антон Тараненко.
Туристичний потенціал
Підприємець вважає, що навіть незважаючи на втрату регіонів і місцевостей, Україна має значний туристичний потенціал.
“Коли закінчиться війна, з туризмом в Україні все буде дуже добре. Або в гіршому випадку ми перейдемо у формат Ізраїлю, де, незважаючи на війну, все одно будуть приїжджати. За 2024 рік Україну відвідало 1,5 мільйони іноземних громадян. Для порівняння, у постковідному 2021 році їх було 4,5 млн, а в 2019 майже 12,5 млн”, – констатує Антон Тараненко.
Він також додає, що за останні роки спостерігається значне зростання ринку рекреаційної нерухомості. Однак будують здебільшого українські забудовники. Зведення Radisson може стати поштовхом для зацікавлення інших іноземних інвесторів.
Нагадаємо, у Львові виставили на продаж готель “Турист”.