Реклама на радіо 2025 — скільки заробляють Хіт FM, Radio Roks та Байрактар? Інтерв’ю

Педорич з Tavr Media /пресслужба Tavr media

Володимир Педорич з Tavr Media зазначає, що фарма вже кілька років є основним рекламодавцем на радіо Фото пресслужба Tavr media

У 2024 році ринок радіореклами вперше перевищив 1 млрд грн, згідно з даними ВРК. У Tavr Media близько 50% ринку – її радіостанції щомісяця досягають більш ніж 10 млн слухачів. Серед них – Хіт FM, Radio Roks, Kiss FM, «Наше Радіо», Radio Jazz та «Радіо Байрактар». Як їм вдається утримувати свою аудиторію?

Придбайте річну передплату на шість видань Forbes Ukraine за вартістю чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте високу якість, глибокий аналіз та силу реального досвіду, ця передплата ідеально підходить для вас.

Щотижня більше 50% українців слухають радіо, а CPM на 25-40 грн нижча, ніж у телебаченні або цифрових медіа, за даними Nielsen і BigMedia. Як прогнозує Всеукраїнська рекламна коаліція, ринок радіореклами у 2025 році зросте на 15% завдяки локальному бізнесу та FMCG.

Радіо отримує переваги завдяки своїй економічності, зазначає комерційний директор Володимир Педорич, 47 років, який очолює цей напрямок у Tavr Media з 2020 року.

Источник

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *