22 жовтня в Україні відзначається День екологічного розвитку, і «METRO Україна», як відповідальний суб’єкт підприємництва та основний союзник для HoReCa-сегменту, впроваджує інформаційну платформу для забезпечення екологічної безпеки у сфері гостинності. Платформа My Sustainable Restaurant поєднує напрацювання компанії та забезпечує ресторани і заклади усіма необхідними інструментами та знаннями для запровадження екологічно дружніх практик. Вона доступна для всіх охочих і створена для підтримки всесвітнього руху за екологічний прогрес і корпоративну соціальну відповідальність в Україні
Екологічний розвиток для «METRO Україна» – це складова культури
Екологічний розвиток – частина бізнес-стратегії фірми та важлива складова корпоративної культури. Це не модна тенденція, а усталена практика, що охоплює всі етапи роботи: від операційної діяльності до підтримки партнерів у їхніх прагненнях до відповідального ставлення до навколишнього середовища.
Здобутки «METRO Україна» в екологічному розвитку
За 22 роки перебування на ринку України «METRO Україна» постійно покращує методи у галузі сталого розвитку та впроваджує рішення, які допомагають покращити використання природних ресурсів. За 2025 рік у фірми:
7 млн т відходів передано на повторну переробку, зокрема деревину, папір, пластик, метал, скло та інші види вторинної сировини.
Всі торгові центри оснащені Waste Collection Point. Це надає можливість покупцям сортувати відходи, сприяючи екологічному розвитку на всіх рівнях.
Представлено 200 органічних продуктів на прилавках: від свіжих овочів і фруктів до рослинних напоїв, оливкової олії METRO CHEF, кави Rioba та особливих сортів вин. Компанія збільшує асортимент біорозкладних і придатних для переробки одноразових виробів, а також сертифікованих на екологічний розвиток продуктів за нормативами FSC, PEFC, ASC, MSC, Global GAP та інші. Це сприяє захисту лісів і водних ресурсів.
My Sustainable Restaurant – інформаційна платформа для екологічного розвитку HoReCa-сегменту.

«METRO Україна»
Екологічний розвиток на кожному етапі бізнесу
Екологічний розвиток для «METRO Україна» не обмежується тільки покращенням утилізації відходів. Компанія зменшує свій вуглецевий відбиток завдяки таким заходам:
- Замінює холодильне обладнання, яке працює на вуглекислоті замість фреону. Це дає можливість знижувати викиди парникових газів.
- Переходить на електричні навантажувачі, що допомагає зменшити шкідливі викиди та поліпшити чистоту повітря.
Не менш важливою є перша встановлена сонячна електростанція у торговельному центрі у Вінниці, яка забезпечує 30% річного споживання електроенергії ТЦ. У планах компанії – розвивати ініціативу у Львові та Івано-Франківську, з надією забезпечити всю мережу торгових точок «METRO Україна» сонячною енергією протягом наступних п’яти років.
Екологічне адміністрування та безпека праці
«METRO Україна» є першою фірмою на ринку food-ритейлу, яка отримала сертифікати ISO 45001 (управління охороною праці та безпекою) та ISO 14001 (екологічний менеджмент). Це засвідчує високий рівень безпеки на робочих місцях і бажання компанії зменшувати екологічний вплив.

Екологічний розвиток «METRO Україна»
Енергозбереження та економія води
Один із успішно реалізованих проєктів – перехід на LED-освітлення у всіх торгових центрах «METRO Україна», що дало змогу зменшити використання електроенергії приблизно на 18%.
Щодо економії води, то «METRO Україна» провела модернізацію збереження риби: перехід від акваріумів до льодових ящиків для зберігання риби дав змогу зменшити використання води на 20% у кожному торговому центрі. Це дозволить за рік заощадити таку кількість води, якою можливо було б наповнити озеро Світязь.
Ініціативи для переробки сміття
Крім цього, «METRO Україна» активно втілює ініціативу «Вашому одягу – друге життя» та проєкт з переробки акумуляторів. Спеціальні контейнери для здачі акумуляторів розміщені в торгових центрах. Усі зібрані акумулятори будуть перероблятися за кошти компанії та партнерів – постачальників акумуляторів.
«METRO Україна» має на меті не лише зменшувати негативний вплив на довкілля, а й формувати умови, у яких кожен співробітник/-ця і партнер/-ка можуть приєднатися до всесвітніх змін на планеті.
My Sustainable Restaurant – комунікаційна платформа для сталого розвитку сфери гостинності.
