Ринок комбучі збільшується у світі та в Україні Фото надане пресслужбою підприємства «Живий квас»
Тенденція до здорового способу життя заохочує розширення ринку функціональних питних продуктів. Які з українських фірм вже побачили перспективну нішу, чий потенціал оцінюється у $100-150 млн на рік?
Придбайте річну підписку на шість журналів Forbes Ukraine за вартістю чотирьох випусків. Якщо ви цінуєте якість, повноту та силу справжнього досвіду, ця підписка саме для вас.
«Ринок функціональних вод буде збільшуватись з кожним роком у Х10 разів та зможе забрати 10-15% від ринку мінеральних вод», – вважає власник «Аква-Миргород» Олег Міщенко. У 2024 році його компанія представила на ринку воду «Aqua-Миргород D3» з вітаміном D.
Функціональні напої – це вода з додаванням вітамінів, мінералів, електролітів, адаптогенів, рослинних екстрактів. До цього визначення також відноситься комбуча – ферментований напій на основі чайного гриба. Її обсяги продажу ростуть в Україні та світі.