Як UPG поглинає заправки групи “Приват”, щоб стати головним гравцем на ринку АЗС в Україні?

UPG, Петренко, АЗС /надано пресслужбою UPG

«З дитинства я плекав надію заснувати велику фірму, що надаватиме високоякісний сервіс за прийнятною вартістю», – зазначає засновник UPG Володимир Петренко. Знімок надано прес-службою UPG

Аутсайдер українського паливного ринку, фірма UPG, менш ніж за шість місяців зросла в п’ять разів, вирвавшись на третю сходинку за чисельністю станцій в Україні. Прагнення на наступний рік – завоювати лідерство. Власник компанії Володимир Петренко максимально підняв планку. Які козирі він має в рукаві?

Придбайте річну підписку на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох випусків. Якщо ви дорожите якістю, глибиною та міццю справжнього досвіду, ця передплата саме для вас.

Свою першу заправку UPG (тоді «Українська паливна група») відкрила у 2007-му в селищі Сінгури, що на Житомирщині. «Це була невеличка станція, яку ми орендували у директора Житомирського бронетанкового заводу», – пригадує засновник UPG Володимир Петренко (офіційна власниця – Юлія Васьковська).

За 18 років UPG перетворилася на мережу АЗС у 20 областях з особистим парком бензовозів, двома суднами (3600 т кожне) та трьома паливними комплексами у Польщі: морський у Свіноуйсьце, річковий у Щецині та наземний у Ряшеві. UPG займає 22 позицію у переліку найбільших фірм України.

Источник

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *