
Нібулон, Київстар і Епіцентр вкладають значні суми у створення своїх шоу та серіалів. Фото Getty Images
«Київстар», «Нібулон» і «Епіцентр» зробили вкладення у власні відеоматеріали – починаючи від комедійного телесеріалу і закінчуючи документальною стрічкою. Невеликий серіал «Місія Київстар» отримав 560 000 переглядів, кулінарна програма «Епіцентру» – 4,5 млн, а документальний фільм Нібулону вже розглядається для демонстрації на Берлінале. Який сенс у такому форматі для бізнесу, і що він дає на виході?
Оформте річну підписку на шість випусків Forbes Ukraine за вартістю чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте високу якість, глибину і потужність реального досвіду, ця підписка створена для вас.
Після повномасштабного вторгнення агропромисловий холдинг Нібулон зіткнувся з важкою ситуацією: зруйнована інфраструктура, втрачений річковий флот, $500 млн боргових зобов’язань. Найбільшою трагедією стала смерть засновника Олексія Вадатурського та його дружини в результаті російського обстрілу Миколаєва.
У 2024 році керівництво дійшло висновку: необхідно представити компанію клієнтам і партнерам, пояснює Анна Пригода, очільниця департаменту комунікацій. Таким чином, з’явилася ідея двох незалежних відеопроєктів – документальної кінострічки «Хлібний капітан України» про засновника підприємства та серіалу про бренд «За лаштунками стійкості», який розповідає, як підприємство функціонує у нових обставинах.




