BMW, Ford і Volvo дилери виступають проти субсидій на електромобілі. Причини та перспективи ринку без стимулів?

пільги на електрокари /Getty Images

Дилери BMW, Ford, Volvo, Jaguar проти преференцій на електрокари. Чому так та чи зможе ринок існувати без преференцій? Фото Getty Images

Імпорт електричних автомобілів з 2022 року збільшився втричі, сягнувши $4,6 млрд. Одна з підстав – сприятливі умови ввезення, що роблять їх більш ніж на 20% вигіднішими за придбання автівок на паливі. Однак офіційні автодилери висловлюються проти продовження дії преференцій. З яких причин та хто має прибуток з продажів електрокарів?

Придбайте річну підписку на шість журналів Forbes Ukraine за вартістю чотирьох випусків. Якщо ви цінуєте якість, повноту та силу справжнього досвіду, ця підписка саме для вас.

У вересні група компаній Electri4ka широко відзначала відкриття свого другого автосалону в Дніпрі. Розливалося ігристе вино, завітав український комік Юрій Ткач.«Це перший салон преміумкласу, – говорить співвласник Electri4ka Олександр Гавреш. – У ньому лише транспортні засоби вартістю понад $50 000».

Electri4ka реалізувала перший електрокар у 2020 році, зазначає Гавреш. Станом на жовтень 2025-го група продає по 300–500 автівок на місяць – онлайн та через мережу власних салонів у шести містах. «Виручка за рік збільшилась більш ніж вдвічі, відкрили три нові салони», – ділиться Гавреш. Він не побажав вказувати фінпоказники компанії. Визначити консолідовану виручку групи з реєстрів не представляється можливим. 

Источник

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *