Можна брати. Три японські авто з пробігом до $6000, які всіх нас переживуть Водночас, міжвідомча робоча група з питань прискореного перегляду інструментів державного регулювання господарської діяльності під співголовуванням міністра цифрової трансформації Михайла Федорова рекомендувала скасувати подвійну державну реєстрацію транспортних засобів, придбаних бізнесом як товар для подальшого продажу. ЄБА наголошує на необхідності дерегуляції та детінізації, зокрема, ринку вживаних автомобілів шляхом прийняття законопроєкту № 9083. Логіка змін, пропонованих проєктом закону, на думку компаній-членів асоціації, органічно доповнює нововведення уряду, оскільки для дерегуляції процедур потрібно лише відмінити обовʼязковість реєстрації вживаних автомобілів субʼєктами господарювання на себе, якщо вони скуповуються для подальшого перепродажу. Так, Міністерство внутрішніх справ, до повноважень якого відносяться питання державної реєстрації автомобіля, запропонувало для цього оптимальний механізм — аби власники автомобілів передавали таким субʼєктам господарювання автомобілі уже знятими з реєстрації з одночасним законодавчим закріпленням норми про те, що обовʼязку державної реєстрації автомобіля на себе у таких суб‘єктів господарювання не виникає. «Прийняття проєкту закону № 9083 сприятиме виведенню з „тіні“ значного сегменту ринку вживаних автомобілів, що, своєю чергою, забезпечить додаткові суттєві надходження до державного бюджету. Зо оцінками компаній-членів асоціації, виведення з „тіні“ кожних 50 тис. машин може в середньому забезпечити близько 1 млрд грн податків та зборів для бюджету додатково», — йдеться у повідомленні.