Впровадження ШІ в компанії: Влад Рашкован аналізує правила ШІ генерального директора Shopify Тобі Лютке

Генеральний директор Shopify Тобі Лютке оприлюднив нові внутрішні правила щодо впровадження штучного інтелекту в організації. Очікується, що штучний інтелект стане фундаментальним компонентом робочого процесу на кожному рівні — від створення продукту до оцінювання співробітників. Це встановлює нові стандарти для корпоративного ландшафту, вимагаючи не лише навичок використання ШІ, але й його асиміляції в розумових процесах і діях. Чи виправданий цей ризик? Заступник виконавчого директора МВФ Владислав Рашкован ознайомився з положеннями Toby щодо ШІ для великих корпорацій.

Подарунок для справжніх лідерів

Сертифікат Forbes — цілий рік доступу до виняткової аналітики, розуміння та вражаючих розповідей про успіх. Придбай зараз

Нещодавно генеральний директор Shopify Тобі Лютке поділився внутрішнім повідомленням із співробітниками, в якому виклав очікування щодо використання організацією штучного інтелекту (ШІ). Ці директиви не тільки встановлюють новий стандарт для титана електронної комерції, але й перетворилися на вірусний маніфест, що викликало дискусії як у спільноті штучного інтелекту, так і серед численних лідерів компаній. У чому причина цього шуму?

Давайте розберемося, як сформульовані ці настанови.

Ціни на ліки як в Європі. МОЗ запускає Національний каталог цін, який регулюватиме вартість ліків. Як працюватиме система / Фотоколаж Анастасії Савеленко для Forbes Україна

Популярна категорія Компанії Дата сьогодні Ціни на ліки як у Європі. МОЗ запускає Національний каталог цін, який регулюватиме вартість ліків. Як буде працювати система

ШІ очікування Лютке

Використання штучного інтелекту тепер є основною вимогою для кожного працівника Shopify. Якщо ви не працюєте з ШІ, ви відстаєте. ШІ більше не є альтернативою; він повинен входити в стандартний набір інструментів кожного співробітника.

AI повинен бути інтегрований у дизайн продукту на етапі GSD (Getting Stuff Done). На будь-якому етапі прототипування продукту дослідження можливостей ШІ має бути пріоритетом. ШІ не повинен служити просто додатковим інструментом; вона повинна бути основою початкового дизайну всіх рішень.

Оцінка продуктивності співробітників тепер міститиме розділ, присвячений використанню ШІ. Здатність ефективно працювати зі штучним інтелектом — це нова форма soft skill, яка ще вчора не була необхідною. Однак Лютке вважає це критично важливим сьогодні, а не розглядом на майбутнє.

Співробітники матимуть доступ до найсучасніших доступних інструментів ШІ. Shopify зобов’язується забезпечити своїх співробітників найновішими ресурсами для вивчення та застосування ШІ у своїх завданнях.

Перш ніж запитувати додаткові ресурси, розширювати команду та наймати новий персонал, ви повинні обґрунтувати, чому це завдання не можна виконати за допомогою ШІ. У зв’язку з цим виникає питання: як би ця робота виглядала і які результати вона дала б, якби у вашій команді вже було безліч автономних агентів штучного інтелекту, чого прагне багато зараз?

Коли генеральний директор відомої корпорації заявляє: «Спочатку спробуйте вирішити проблему за допомогою штучного інтелекту, а лише потім шукайте додатковий персонал», це, безсумнівно, змінює парадигму прийняття рішень і вказує на потенційну ширшу трансформацію культури управління.

Однак інші міркування можна сформулювати наступним чином.

Генеральний директор Shopify Тобі Лютке

Генеральний директор Shopify Тобі Лютке

Правила ШІ для провідних корпорацій

Схоже, що штучний інтелект виходить за рамки інновації для «передових» і перетворюється на інструмент для щоденної ефективності. Зазвичай ми асоціюємо інновації з ІТ-фахівцями, стартапами або, у крайньому випадку, з окремими ІТ-відділами.

Однак Лутке пропонує щось інше: штучний інтелект необхідний кожному. Насправді впровадження штучного інтелекту є не просто рекомендацією, а новою формою управлінського мандату або обов’язкового обов’язку. Йдеться вже не про те, щоб «знати, як це використовувати», а про вбудовування ШІ в процеси мислення та дії.

Це являє собою нову грамотність, яка завадить людині залишатися релевантною професійно без неї. Незалежно від вашої посади в організації — від маркетингу до фінансів — ваші робочі інструменти зараз зазнають трансформації.

Хоча багато компаній все ще «заохочують» використання штучного інтелекту, Лютке вимагає його для своєї команди. Як ви сьогодні сприймаєте ШІ у своїй організації?

ШІ перетворюється на новий інструмент для економічного мислення та розширення можливостей. Коли Лютке просить команди продемонструвати необхідність участі людини, а не агентів штучного інтелекту, йдеться не лише про скорочення робочої сили

Источник

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *