Малі підприємства, які впроваджують штучний інтелект та інші сучасні технології, демонструють значне зростання, конкурують і досягають успіху у набагато більших межах. Фото Ілюстрація Shutterstock
Малий бізнес не хапається за нові технології, а ставиться до штучного інтелекту практично. Незважаючи на гучні обіцянки щодо кардинальних змін, підприємці в основному використовують його в тих випадках, коли він вже інтегрований у знайомі програми або слугує швидшим методом пошуку. Forbes USA дослідив, як штучний інтелект допомагає малим бізнесам зекономити кілька хвилин або годину в день, але не трансформує суть їх роботи.
Придбайте річну підписку на шість журналів Forbes Ukraine за вартістю чотирьох випусків. Якщо ви цікавитесь якістю, глибиною та силою реального досвіду, ця підписка розроблена спеціально для вас.
Близько року тому Торговельна палата США оголосила про початок ери штучного інтелекту. Дослідження її інноваційного центру Technology Engagement Center виявило, що 98% малих підприємств вже використовують штучний інтелект.
«Малі підприємства, які комплексно впроваджують штучний інтелект та інші передові технології, показують набагато кращі темпи зростання, конкурентоспроможність і успішність», – зазначає старший віцепрезидент Палати Джордан Креншо. Штучний інтелект надає малим компаніям можливість «досить сильно впливати», – додає він.
Якби це було правдою в повній мірі, ми б вже спостерігали зовсім інший вигляд малого бізнесу. Однак самі підприємці мають іншу точку зору. Бесіди з трьома власниками бізнесів виявляють набагато скромнішу дійсність: вони використовують штучний інтелект, але в переважній більшості випадків лише коли він «вбудований» у знайомі програми. А якщо звертаються до технології, то переважно для того, щоб швидше знайти інформацію в інтернеті.