Володимир Панченко — серійний підприємець. Фото Kate Kondratieva
Володимир Панченко — серійний підприємець, який побудував три успішні компанії й одну перспективну. Що його драйвить знову й знову починати з нуля і що допомагає досягати одиниці?
Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.
Володимир Панченко, 40, з усмішкою розповідає, як «підіймав раунд» для свого першого проєкту. Було це у 2007‐му, а «стартапом» стала поїздка на етап чемпіонату світу з ралі в Уельсі. Панченко робив тоді щотижневу телепрограму про автоспорт «Мегадрайв» на каналі «Мегаспорт» і будь‐що хотів зробити сюжет з Уельсу. Ціна питання — $10 000. Потенційний інвестор щодня бігав з Річкового вокзалу, що на столичному Подолі, до тодішньої площі Льва Толстого. «Я біг із ним і пітчив. Було дуже зле кілька разів. Але я не здавався», — згадує Панченко. Гроші він отримав.
18 років по тому у підприємницькому портфоліо Панченка — чотири компанії: Suntechsoft, Skins.Cash, DMarket та Portal AI, понад $36 млн залучених інвестицій, один із найвдаліших «українських» екзитів — DMarket. «Він успішний серійний підприємець із купою регалій», — констатує генеральний партнер Hypra Ігор Перція. Та додає, що Панченко вже на тому рівні, коли інвестори готові вкладати гроші не стільки в його бізнес, скільки в його імʼя.