Клієнт Монобанку спробував зняти 16 тис. грн. зі своєї картки, використовуючи банкомат ПриватБанку. Гроші з карти списалися, проте апарат не видав готівку. В результаті українцю доведеться чекати на два місяці вирішення проблеми.
Про це клієнт написав на спеціалізованому форумі Мінфіну. “Знімав гроші з банкомату ПриватБанку з картки Монобанку. Сума не маленька – 16000 гривень. Банкомат довго рахував гроші і видав помилку. Гроші списалися з Монобанку”, – написав клієнт.
У службі підтримки ПриватБанку сказали, що гроші повернуться через 10-20 хв. Гроші так і не повернули. У результаті в “Приваті” запропонували звертатися до “Моно”. Там спочатку сказали чекати 10 днів, а потім – два місяці. “Знову чекаю. Надії мало!” – написав клієнт.
У ПриватБанку пояснили: “ми завжди рекомендуємо звернутися до банку, який видав картку, адже саме він може ідентифікувати вас, як власника картки та подати заявку на повернення коштів та у разі підтвердження факту збою чекати повернення коштів у визначений термін. Такий порядок оскарження операцій регламентовано Міжнародною платіжною системою. Ми, у свою чергу, завжди прикладаємо максимум зусиль, щоб якнайшвидше обробити заявку”.
Що робити, якщо банкомат не видав готівку
Помилка може статися через технічний збій у банкоматі. І якщо інформація про такий збій відображається у служби підтримки, кошти можуть повернутись негайно. В іншому випадку – доведеться чекати, поки перерахують залишок готівки.
Є кілька причин, через які банкомат може видати помилку: зам’ялася купюра, стався збій системи. У таких випадках слід звернутися за номером телефону, що вказаний на банкоматі. Важливо також відразу не відходити від апарата. Можливо, насправді гроші знаходяться у спеціальній насадці, яку встановлюють у вікно видачі коштів шахраї.
Перед тим, як користуватись банкоматом. потрібно уважно його оглянути, переконатися, що немає знімних елементів. Також, вводячи пін-код, клавіатуру потрібно прикривати рукою (іноді на банкомати встановлюють камери, щоб підглянути чужі паролі).