Клієнт ПриватБанку поповнив свій рахунок для того, щоб зняти кошти у валюті. Проте за кілька годин до операції всі рахунки клієнта банк заарештував без причини.
Про це клієнт написав на спеціалізованому форумі “Мінфін “. Клієнт не вказав, яку суму він поповнив свій рахунок у банку. Однак після такої операції фінансова установа заблокувала йому рахунок. Зазначимо, кожен банк згідно із законом зобов’язаний проводити фінансовий моніторинг і у разі, якщо є сумніви, що клієнт проводить прозору операцію, заплатив податки та легально заробив, рахунок мають заморозити.
“За одну-дві години до зняття готівки заблокували всі рахунки, картки та додаток Приват24”, – поскаржився клієнт. При цьому чітких причин, через які клієнту заблокували рахунок, банк не повідомив. Конвертувати гроші у долари та зняти їх у відділенні банку так і не вдалося.
Зазначимо, якщо клієнт поповнює свій рахунок на велику суму, потрібно бути готовим, що банк вимагатиме документи, які підтверджують джерела доходу. Просто так поповнити рахунок на велику суму у гривні, а потім зняти долари не вдасться. Банк може сприйняти таку операцію як спробу відмивання коштів.
Фінансовий моніторинг торкнеться українців у таких випадках:
якщо провести операцію на велику суму (400 тис. грн – обов’язковий контроль, якщо сума менша, то контроль буде вибірковим);
якщо клієнт проводить невластиву операцію (при зарплаті 15 тис. грн, наприклад, поповнює картку на 200 тис. грн);
якщо клієнт дробить операції (щодня поповнює чи знімає з рахунку певні суми);
великі операції з готівкою;
операції із рахунками чиновників, депутатів (політично важливі особи).