Авіаційний занепад. РФ суттєво урізає фінансування цивільної авіатехніки.

Центр протидії дезінформації

Поширити

Російський уряд має намір зменшити фінансування на виготовлення авіатранспорту, зокрема гелікоптерів та літаків. У 2026 році обсяг коштів, виділених на даний федеральний проєкт, скоротиться більш ніж у півтора рази – від 139 до 85 млрд рублів (що становить приблизно $1,47 та $0,90 млрд відповідно). Про це інформує Центр протидії дезінформації.

Ключові тези:

  • Влада РФ планує урізати фінансування на створення літальних апаратів, зокрема гелікоптерів та літаків, у період з 2026 по 2027 рік.
  • Це матиме наслідком зниження обсягів допомоги авіакомпаніям та компенсаційних виплат на технічне обслуговування літаків.
  • Ймовірні наслідки урізання фінансування – збільшення кількості аварій, зменшення кількості рейсів та загальне погіршення стану авіаційної галузі.

Росія значно зменшує обсяги фінансування цивільної авіації

Зменшення фінансування торкнеться галузі також у 2027 році – обсяг видатків у порівнянні з раніше визначеними плановими показниками скоротиться з 109,7 до 86,9 млрд рублів (що становить приблизно $1,16 та ≈ 0,91 млрд відповідно).

Також було скорочено обсяги субсидій для авіаперевізників на оновлення авіаційного парку: у наступному році їх повністю скасують. Обсяги субсидій на покриття витрат, пов’язаних з технічним обслуговуванням літаків, зменшаться з 6,1 млрд рублів у 2025 році до 3,6 млрд у 2026 році (що становить приблизно $64 і 38 млн відповідно).

Наслідки санкційних обмежень для російської економіки є руйнівними, а програма «імпортозаміщення» зазнала невдачі, що призведе до експлуатації великої кількості літаків у незадовільному стані.

Фактично російська влада жертвує стратегічно важливою галуззю заради війни: в той час, коли мільярди витрачаються на виробництво ракет, цивільна авіація повертається до рівня 90-х років.

Поширити

Майбутнє російської цивільної авіації – підвищення рівня аварійності, скорочення авіарейсів, ізоляція окремих регіонів та значне зниження рентабельності та незалежності авіаційної галузі.

Источник: online.ua

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *