“Кліринговий дім” впроваджує мобільний банкінг нового покоління вартістю $1 млн

Мобільний банкінг банку «Кліринговий дім» /колаж Анастасія Савеленко для Forbes Ukraine

Bank.kd – свіжий онлайн-банкінговий проєкт від «Клірингового дому» Фото колаж Анастасія Савеленко для Forbes Ukraine

Банк «Кліринговий дім», що до цього часу здебільшого надавав послуги бізнесу, трансформує свою діяльність. Фірма Юлії Льовочкіної, сестри відомого політичного діяча Сергія Льовочкіна, запускає онлайн-сервіс та реформує свій імідж. Обсяг інвестицій сягає $1 млн. Як буде функціонувати даний задум та які устремління має невеликий банк на фінансовій арені?

Придбайте річну підписку на шість видань Forbes Ukraine за вартістю чотирьох номерів. Якщо ви віддаєте перевагу якості, поглибленості та могутності справжнього досвіду, ця підписка саме для вас.

6 жовтня банк «Кліринговий дім» анонсував запуск власного фінтех-продукту під назвою Bank.kd. Схема подібна до monobank: проєкт буде функціонувати на основі ліцензії «Клірингового дому», однак матиме відокремлений вебсайт і мобільний застосунок власної розробки. Для корпоративних клієнтів банк «Кліринговий дім» продовжує діяти під старим найменуванням, а акцент Bank.kd – фізичні особи, зазначає директор із маркетингу установи Геннадій Васильєв. 

«Робимо наголос на поширенні та інтенсивному збільшенні клієнтської та продуктової бази малого та середнього підприємництва», – додає голова правління банку Вікторія Андреєвська. До цього часу банк орієнтувався на корпоративних замовників: кредитний обсяг юридичних осіб становить 1,1 млрд грн на 1 вересня, у той час як фізичних – 41 млн грн.

Источник

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *