Клієнтка звинувачує Київстар у зникненні 150 гривень зі свого рахунку
На її номер надійшло сповіщення про поповнення рахунку на 150 гривень, проте послуги не активувались, а кошти були списані. Скаргу клієнтка опублікувала 22 серпня під постом компанії.
За її розповіддю, вона є абонентом Київстар протягом двох десятиліть. Проте 21 серпня сталася несподівана проблема.
“Шановний Київстар! Я ваш клієнт 20 років, жодних складнощів раніше не виникало. 21.08.2025 року дочка поповнила мій рахунок на 150 гривень зі свого телефону. Надійшло підтвердження від вас про зачислення коштів та активацію послуг. Але гроші зникли, і послуги не надані. Куди поділися кошти? Я пенсіонерка з невеликою пенсією, стан здоров’я погіршується. Будь ласка, допоможіть вирішити цю ситуацію”, — звернулась жінка.
Відповідь компанії на звернення
Представники Київстар запропонували клієнтці самостійно перевірити причину списання коштів через додаток Мій Київстар.
“Надішліть нам номер телефону та деталі питання в особисті повідомлення спільноти – ми проведемо перевірку. Додатково ви можете ознайомитись з історією операцій у розділі Історія вашого особистого кабінету”, — повідомили у компанії.
Як переглянути деталізацію рахунку?
У розділі Історія містяться усі відомості про поповнення та витрати за вашим номером. Користувач може застосувати фільтри за типами операцій або обраними періодами для перегляду потрібних транзакцій. У цьому розділі доступна інформація про операції за останні півроку, яка оновлюється в автоматичному режимі.