Київстар пропонує клієнтам послугу діагностики, яка не працює – реакція компанії

Фізична особа зазначає, що в додатку «Мій Київстар» відсутня послуга «діагностика».

Київстар

Особа не може отримати доступ до послуги діагностики, яку надає Київстар.

«Київстар» розширює послугу діагностики для користувачів, у яких зник інтернет. Щоб цим скористатися, необхідно зайти в додаток «Мій Київстар», виконати конкретні дії та отримати детальну інструкцію для швидкого відновлення. Тим не менш, людина спробувала отримати доступ до послуги, але виявила, що вона недоступна. Відповідний коментар користувач залишив 19 лютого під постом компанії.

Фізична особа вказує, що «послуга діагностики» не відображається в додатку «Мій Київстар». Коли Інтернет не працює, з’являється вікно з повідомленням «Важлива інформація під час війни».

«Де ви знайшли цей «сервіс діагностики»? По-перше, його взагалі немає в додатку. По-друге, якщо немає інтернету, вискакує віконце «Важлива інформація на воєнний час», – зазначає особа.

Відповідь Київстар на стурбованість

Київстар звернувся до особи. Вони рекомендують оновити додаток.

«Для проведення діагностики перейдіть у розділ «Довідка» на вкладці «Головна» та виберіть «Проблеми з домашнім інтернетом», — повідомили в «Київстарі».

Як оновити додаток Мій Київстар

Щоб завантажити останню версію програми для iOS або Android, відвідайте App Store або Google Play відповідно. У полі пошуку введіть Мій Київстар. Якщо ваша версія застаріла, ви побачите кнопку «Оновити». Якщо у вас остання версія, кнопка «Відкрити» переведе вас на сторінку програми. Якщо у вас виникли проблеми чи помилки в додатку, надішліть на [email protected] такі дані: версію операційної системи вашого пристрою; модель телефону або планшета; номер телефону; і особливості помилки (скріншоти, відео з екрану).

Источник

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *