Rozetka запустила власну кредитну картку. Фотоколаж Аліни Кохан для Forbes Україна.
Інтернет-ритейлер Rozetka, що входить до групи Rozetka-EVO, запустив кредитну картку у партнерстві з Unex Bank та платіжною системою Mastercard. Картка інтегрована з фінансовою компанією RozetkaPay. Що отримує користувач?
Придбайте річну підписку на шість журналів Forbes Україна за ціною чотирьох випусків. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця підписка для вас.
26 вересня Rozetka оголосила про запуск кобрендових кредитних карток для клієнтів. Картки випущені Unex Bank Томаша Фіали та Івана Світека. Власники карток Rozetka отримують спеціальні пропозиції, пільгові умови на покупки та можливість отримання товарів у розстрочку, обіцяють розробники. Картку можна оформити онлайн.
Це не перший випадок, коли ритейлер випускає власні платіжні картки у партнерстві з банками. Подібні картки пропонують «Епіцентр», «АТБ» та «Сільпо».