30 тисяч доларів – і ви в Netflix. Чому реклама на платформі не приваблює 99% українських компаній.

Netpeak не має прямої співпраці з офісом Netflix, але може запускати диджитал-рекламу для українських брендів на платформі /Getty Images

Fractal уповноважено здійснювати запуск цифрової реклами для українських торгових марок на Netflix Фото Getty Images

Digital-агенція Netpeak у складі Fractal стала першою агенцією в Україні, яка буде ініціювати розміщення реклами для українських брендів на Netflix. Це стало реальністю завдяки альянсу компанії з Amazon. Чи скористаються цим українські підприємства?

Придбайте річну підписку на шість випусків Forbes Ukraine за вартістю чотирьох номерів. Якщо ви віддаєте перевагу якості, глибині та силі справжнього досвіду, ця підписка саме для вас.

«Маємо офіційний дозвіл на запуск цифрової реклами для українських брендів на Netflix», – повідомив 15 жовтня засновник української digital-агенції Fractal Артем Бородатюк у своєму Telegram-каналі.

Згідно з його інформацією, платформа для розміщення рекламних матеріалів Amazon DSP забезпечує точне націлювання та чітку аналітику. Netpeak не підтримує безпосередню взаємодію з Netflix — реклама поширюється через Amazon Ads, яка володіє правами на продаж інвентарю CTV, зауважує керівник відділу розвитку маркетплейсу Netpeak Ukraine Олександр Власенко. Він підкреслив, що Amazon DSP – ключовий інструмент для CTV-реклами в Сполучених Штатах, його використовують Hyundai, Booking.com, Nestlé.

Источник

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *