
Щоб нарахування проводились без помилок, потрібно протягом 10 діб інформувати Пенсійний фонд про будь-які зміни: ідентифікаційних документів або прізвища; засобів зв’язку; банківських даних; місця працевлаштування або започаткування/ припинення підприємницького заняття
Громадяни України мають повідомляти Пенсійний фонд протягом десяти днів про певні зміни, зокрема, паспорта, засобів зв’язку, банківських даних і зміни місця роботи. Це необхідно для точних і своєчасних виплат. Про це було оголошено в Головному управлінні ПФУ в Донецькій області.
Щоб перерахування здійснювалися без помилок, потрібно протягом 10 днів інформувати Пенсійний фонд про будь-які зміни: ідентифікаційного документа або прізвища; засобів зв’язку; банківських даних; місця роботи або започаткування/ припинення підприємницької діяльності. Здійснити це можливо зручно кількома шляхами:
- за допомогою електронного кабінету (посилання);
- персонально у філії будь-якого сервісного центру ПФУ;
- поштою, відправивши потрібні папери рекомендованим листом;
- через роботодавця (якщо зміни стосуються праці).
Якщо не довести до відома про зміни своєчасно — можуть з’явитися надмірні перерахування, які треба буде повернути. Як актуалізувати дані онлайн — переглядайте нижче у відеоінструкції.
Про які події одержувач житлової субсидії повинен повідомляти ПФУ?
Людина, якій призначено житлову субсидію, протягом 30 календарних днів з дня настання подій, які впливають на призначення субсидії, повинна сповістити про це орган ПФУ (пункт 90 Положення про процедуру призначення житлових субсидій, затвердженого постановою Кабінету міністрів України від 21.10.1995 року №848 “Про спрощення процедури надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива”). Такими подіями є:
- зміни в переліку зареєстрованих у житловому приміщенні членів домогосподарства, їхнього соціального статусу, зміни в складі сім’ї членів домогосподарства;
- зміни переліку одержуваних житлово-комунальних послуг, умов їхнього надання;
- зміни управителя, постачальника комунальних послуг, створення об’єднання співвласників багатоквартирного будинку;
- знаходження за кордоном особи зі складу домогосподарства або члена родини особи зі складу домогосподарства сумарно більше ніж 60 днів;
- здійснення разової купівлі на суму понад 50 тисяч гривень, а також придбання або отримання права власності на майно, вартість якого перевищує 50 тисяч гривень;
- отримання права власності на транспортні засоби (окрім мопеда та причепа);
- здійснення операцій із купівлі безготівкової та/або готівкової іноземної валюти, банківських металів на загальну суму, що перевищує 50 тисяч гривень (важливо зазначити, що ці операції додаються, тобто йдеться не про разову купівлю, а про всі операції в загальній сумі 50 тисяч гривень протягом 12 місяців);
- отримання громадянином, якому призначено житлову субсидію, або членом його сім’ї одноразово доходу в сумі, що перевищує 25-кратний розмір прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб (крім цільової благодійної допомоги; страхових виплат на медичну та соціальну допомогу; спадщини у вигляді нерухомого майна або основної його частини; гранту або стипендії на навчання);
- відкриття депозитного банківського рахунку на загальну суму, що перевищує 100 тисяч гривень, або придбання облігацій внутрішньої державної позики на загальну суму, що перевищує 100 тисяч гривень;
- настання умов, за яких втрачається право на отримання субсидії на понаднормову площу житла (призначення житлових субсидій на понаднормову площу житла переглядається у разі зміни кількості осіб, зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку), складу сім’ї члена домогосподарства, працевлаштування таких осіб або появи у них інших джерел доходів).
