Київстар направив гроші з особового рахунку громадянина не на оплату пакету сервісів на місяць, а на сервіс телебачення
Чоловік закидає Київстар у викраденні грошей. Він поповнив баланс мобільного зв’язку, однак грошові кошти нарахували за сервіс телебачення. Про свою ситуацію абонент повідомив 9 вересня на сторінці Facebook.
Він бажав, аби гроші зарахувались на оплату пакету послуг. Проте Київстар перенаправив їх на оплату сервісу телебачення, яким клієнт не користується.
“Київстар обкрадає людей. Поповнив баланс мобільного зв’язку, а вони нарахували його за телебачення. Яким я не використовую і підключав лише на кілька днів декілька місяців тому і відразу деактивував сервіс. І ось через 2 місяці вони вирішили з мене стягнути гроші за цю послугу. Я їм подзвонив через кілька годин після списання, але вони відмовились повертати гроші. Мене повідомили, що вкрадені кошти повертати не збираються. До речі, коли я ту ТВ послугу активував, то Київстар теж обікрав мене, знявши за пакет на 60 гривень більше, ніж було вказано в угоді та додатку. Чи є у нас ще якісь порядні оператори, до яких можна приєднатися?”, – запитує чоловік.
Відповідь Київстару
У Київстар відреагували на скаргу громадянина. Там зазначають, що відшкодування коштів неможливе.
“Відшкодування коштів неможливе. Помилок у стягненні за ТБ не було. Щодо перевірки з 06.07, то ці відомості вже недоступні. Також за номером у вас не було звернень у липні для перевірки”, – заявили у Київстар.
Як підключити та відключити Київстар ТБ?
Якщо у вас підключено Домашній Інтернет та/або тарифи Все разом, ви можете оформити запит на підключення через Мій Київстар або через контакт-центр. Оператор миттєво підключить телебачення. Якщо ви новий користувач, спочатку слід перевірити зону покриття Домашнього Інтернету за вашою адресою. Це можна зробити на сайті.
Якщо покриття є, залиште запит на сайті або за номером 460. Якщо ви подаєте запит через Мій Київстар, переконайтеся, що ви вказали правильний контактний номер, оскільки фахівці зв’язуватимуться з вами саме за ним. Далі вам зателефонують, щоб погодити дату, час та деталі підключення. Якщо ви бажаєте підключити Київстар ТБ без Домашнього Інтернету, це можливо зробити:
- У додатку для смартфона або планшета;
- У додатку для Smart TV;
- У вебверсії.
Для цього завантажте додаток, введіть номер телефону та оберіть один із ТВ-пакетів. Бізнес-користувачі можуть замовляти пакети, якщо у них активовано Самостійне управління послугами. Деактивувати можна через Мій Київстар або за номером 466.