Корпорація McDonald’s протестувала ШІ-рішення від IBM для автоматизованого прийняття замовлень. Про це повідомляє Restaurant Business.
Компанія почала впроваджувати інструмент у жовтні 2021 року, щоб оцінити можливості застосування ШІ. Пілотний проєкт розгорнули в понад 100 закладах. Завершити його планують до 26 липня 2024 року.
Під час експерименту відвідувачі мережі ресторанів швидкого харчування скаржилися на некоректне приймання замовлень. Один покупець отримав ріжок морозива з беконом, інший — дев’ять порцій солодкого чаю.
McDonald’s відмовилася від технології IBM, але має намір залучити нейромережу для взаємодії з клієнтами і знайти для цього нового партнера.
«У міру просування вперед наша робота з IBM вселила впевненість у тому, що рішення голосового замовлення для drive-thru стане частиною наших закладів у майбутньому. Ми бачимо величезні можливості в розвитку ресторанних технологій і продовжимо оцінювати довгострокові, масштабовані інструменти, які допоможуть нам ухвалити обґрунтоване рішення щодо майбутнього сервісу для голосових замовлень до кінця року», — зазначили представники компанії.
IBM веде переговори з іншими мережами швидкого харчування щодо використання технології компанії.
Багато закладів тестують або вже впровадили ШІ у свій сервіс, зокрема Checkers and Rally’s, Hardee’s, Carl’s Jr., Krystal, Wendy’s, Dunkin і Taco John’s. Вони прагнуть автоматизувати роботу й оптимізувати кількість співробітників, зазначає Restaurant Business.
Нагадаємо, 2022 року мережа бургерних White Castle найняла робоповарів. Пристрій за допомогою ШІ визначає тип їжі, розміщує її в потрібному кошику для смаження, готує і кладе в зону гарячого зберігання.