Натиск суперників “Моршинської”: чи похитнуть провідні позиції зухвалі дебютанти водного ринку?

Микола Кміть, ринок води, мінеральна вода /надано пресслужбою Миколи Кмітя

Кміть увійшов у сферу водного бізнесу 30 років тому, зведенням заводу «Оскар» у місті Моршин, що на Прикарпатті. У середині 2000-х років мінеральна вода «Моршинська» здобула першість на українському ринку та утримувала її з того часу. Фото надане прес-службою Миколи Кмітя

Ринок бутильованої води сягнув майже $1 млрд. За останні роки тут з’явилася велика кількість нових учасників: інвестбанкір Томаш Фіала, невідомий підприємець Олександр Свіщов, власник Favbet і виробник медикаментів. Хто має найбільші перспективи змінити позицію лідера – компанії IDS?

Придбайте річну підписку на шість журналів Forbes Ukraine за вартістю трьох випусків. Якщо ви віддаєте перевагу якості, глибині та силі реального досвіду, ця підписка саме для вас. У період Black Friday діє дисконт -30%: 1259 грн замість 1799 грн.

Ринок питної води в Україні минулого року збільшився на 15% у вираженні натуральних показників і досяг 39 млрд грн. «Стабільний неконсолідований ринок, який створює фінансовий потік», – зауважує віцепрезидент інвестиційно-банківської фірми Altius Capital Вадим Христофоров.

Під час війни значна кількість нових суб’єктів господарювання приєдналася до “водної” галузі, маючи надію похитнути лідерські позиції IDS, чиї головні бренди – «Моршинська» і «Миргородська». У перші воєнні місяці Шевченківський суд наклав арешт на 100% корпоративних прав IDS через російського акціонера – «Альфа-Груп» Михайла Фрідмана.

Источник

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *