Укрзалізниця повертає власникам 68% забутих речей (Фото:Артем Ільїн / NV) Працівники Укрзалізниці знаходять і повертають власникам 68% речей, забутих у поїздах під час мандрівки. За перше півріччя 2023 року пасажири 4880 разів звертались до контактного центру Укрзалізниці з проханнями знайти загублені речі, повідомляє Telegram-канал компанії. Серед найбільш екзотичних забутих речей:
«У наших потягах є інтернет». Власник чеської RegioJet про сервіс, співпрацю з УЗ і плани щодо Закарпаття та Львова — інтерв'ю — номерні знаки для автомобіля; — церковна шапка; — дитячий горщик; — медичний корсет; — кінна амуніція; — капи для зубів; — апарат для вирощування насіння — чорний підрясник з пачкою чіпсів зі сметаною та зеленню. Проте найчастіше пасажири УЗ забувають у поїздах менш екзотичні речі: гаманці, телефони, зарядні пристрої, ноутбуки, документи, годинники, прикраси всіх кольорів та розмірів, та ключі. У випадку, якщо пасажир загубив важливу річ, Укрзалізниця пропонує описати її за формою за цим посиланням або звернутися до контакт-центру Укрзалізниці за номером 0 800 503 111 чи залишити повідомлення через форму зворотного зв’язку в застосунку, у Apple Messages, Telegram, Viber чи Facebook Messenger. Раніше повідомлялося, що Укрзалізниця поверне у пасажирські потяги воєнізовану охорону.