Як стати постачальником «Нової пошти» і «Нафтогазу»: критерії вибору

Надія Бігун Нафтогаз, Віталій Приймак Нова пошта, Олександр Соколовський Текстиль-Контакт /Сергій Пірієв для Forbes Ukraine

Учасники панелі «Як укласти контракт з корпораціями: інсайти від експертів» Надія Бігун («Нафтогаз») та Віталій Приймак («Нова пошта»), ведучий Олександр Соколовський («Текстиль-Контакт»). Фотографія Сергія Пірієва, спеціально для Forbes Ukraine

Щорічні закупівлі великих корпорацій сягають десятків мільярдів гривень. Для місцевих виробників співпраця з такими гігантами може стати потужним поштовхом. Наскільки реально отримати замовлення від «Нафтогазу» чи «Нової пошти»? Ключові моменти з обговорення на «Форумі промисловців» від Forbes Ukraine.

Замовте річну підписку на шість випусків Forbes Ukraine за вартістю чотирьох. Якщо для вас важливі ексклюзивний контент, експертний аналіз та практичні кейси, ця пропозиція створена саме для вас.

У липні 2025 року уряд схвалив постанову, що збільшила перелік обов’язкових товарів із мінімальною часткою вітчизняного виробництва. Ця обов’язкова локалізація поширюється на державні закупівлі. 

«Ми визнаємо її необхідність, але система має слабкі місця», – зауважує директорка з операційної ефективності закупівель «Нафтогазу» Надія Бігун. На її думку, основним викликом для замовників є ситуації, коли компанії створюють видимість локального виробництва для отримання контракту, але не дотримуються стандартів.

Источник

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *