Господарський суд «Київавтодору» два тижні не наважується укласти угоду з ТОВ «Автострада» Максима Шкіля про капітальний ремонт Харківської траси у Дніпровському та Дарницькому районах столиці за 1,26 млрд гривень, хоча 16 вересня визнав компанію переможцем тендеру.

Про це пишуть «Наші гроші» з посиланням на «Prozorro»
«Можливо, через скандал, який може виникнути. Бо йдеться про вкочування великої суми грошей у тиловий асфальт на тлі дефіциту бюджету для виплати зарплат військовим», – пише видання.
«Наші гроші» зазначають, що кошторис виглядає дорого. 1,26 млрд гривень за п’ятикілометрову ділянку дороги – це чверть мільярда за кілометр. А це набагато дорожче за звичайне асфальтування. Наприклад, сусідній «Київтодор» замовив асфальтування кілометрової ділянки вулиці Драгоманова. Там це коштувало лише 40 млн гривень.
У 2010 році Харківську трасу вже збиралися ремонтувати. Тоді голова Київської міської державної адміністрації Олександр Попов затвердив проєкт вартістю 101 мільйон у цінах 2011 року. На той час долар коштував 8 гривень, що вп'ятеро менше, ніж зараз.
«Однак новий проект коштуватиме не вп’ятеро дорожче, а в 12 разів. Можливо, тому, що до нього додали більше різних речей. Які вже критикують. У тому числі, тому, що він передбачає розширення вулиці та створення майже автостради посеред житлового масиву. Тобто, поперек дороги багато переходів зі світлофорами, а це означає, що зростає ризик аварій.
«Або, можливо, ремонт виглядає дорогим, бо навіть після тендеру зі знижкою 10% від очікуваної ціни залишилося забагато запасу», – зазначило видання.
