У кожній країні є чимало туристичних місць та культурних пам’яток, які привертають увагу туристів з усього світу та приносять чималі кошти власникам туристичного бізнесу.
Експерти Switch On Business проаналізували понад 150 відомих пам’яток та представили рейтинг найпопулярніших у світі місць, які приймають найбільше відвідувачів та є найприбутковішими для туристичного бізнесу, передає Visit Ukraine Today.
Пам’ятки, які привертають найбільше уваги в усьому світі
Відповідно до проведеного аналізу, Бурдж-Халіфа в Дубаї є найпопулярнішою пам’яткою у всьому світі, вона отримала близько 22 мільйонів пошукових запитів у Google та близько 17 мільйонів відвідувачів щорічно.
Висота Бурдж-Халіфа сягає 828 метрів, що втричі вище за Ейфелеву вежу, яка, до речі, посіла 5 місце у глобальному рейтингу.
Друге місце посідає головна пам’ятка Індії – Тадж-Махал. Цей унікальний палац зроблений з мармуру кольору слонової кістки. Це місце щорічно відвідує близько 7,5 мільйонів людей. Водночас трохи менше ніж 22 мільйонів людей у світі гуглять Тадж-Махал в інтернеті.
Почесне третє місце займає Ніагарський водоспад, розташований у Сполучених Штатах Америки, на кордоні Нью-Йорка та канадського Онтаріо. Сюди щороку приїздить близько 13 мільйонів відвідувачів. Однак, у Google відомий водоспад шукають лише близько 1,2 мільйона людей.
4 місце — Міст Золоті ворота у Сан Франциско, США — 17,3 мільйона відвідувачів щорічно, 5,4 мільйона пошукових запитів;
5 місце — Ейфелева вежа, Франція — близько 5,8 млн відвідувачів та понад 14 млн пошукових запитів;
6 місце — Мачу Пікчу, Перу — 1,5 млн відвідувачів та 18 млн пошукових запитів;
7 місце — Саграда Фамілія, Іспанія — 4,5 млн відвідувачів та 12 млн запитів у Google;
8 місце — Статуя Свободи, США — понад 4,4 млн відвідувачів й 12 млн пошукових запитів;
9 місце — Біг Бен, Велика Британія — майже 6 млн відвідувачів, та близько 10 млн запитів у Google;
10 місце — Велика китайська стіна, Китай – 10 млн відвідувачів та 5,4 млн пошукових запитів;
11 місце — Стоунхендж, Велика Британія — 97 тисяч відвідувачів та 12 млн пошукових запитів у Google;
12 місце — Букінгемський палац, Велика Британія — 50 тис відвідувачів, 12 млн запитів в інтернеті;
13 місце — Еверест, Тибет/Непал — 35 тис відвідувачів та 12 млн пошукових запитів;
14 місце — Мон-Сен-Мішель, Франція — 3 млн відвідувачів та трохи більше ніж 8 млн запитів;
15 місце — Свята Софія, Туреччина — 6,5 млн відвідувачів та майже 4,5 млн пошукових запитів у Google.