Як українські супермаркети вводять в оману покупців

Українські ритейлери та торгові мережі впроваджують маркетингові стимули, аби приваблювати клієнтів. Проте споживачам слід бути особливо пильними – іноді заклади відображають на етикетці одну вартість, а при розрахунку сума виявляється вищою.

6880_gnach1_jpg_resized.jpg (63.92 Kb)

Цю інформацію підтвердили у Держпродспоживслужбі. За їх словами, за розбіжності цін на полиці та в чеку клієнт може вимагати придбати продукцію за вартістю, зазначеною на етикетці. Бо саме цей показник впливає на рішення про купівлю.

“Нагадуємо про необхідність ретельного ознайомлення з маркувальними даними товару. Значні знижки часто пов’язані з наближенням кінцевого терміну вживання продукту”, – заявили у відомстві.

Також підкреслили: законодавство вимагає, щоб будь-яка реклама акцій чи розпродажів містила достовідні відомості, зокрема:

Місце та тривалість акції.
Відсоток знижки або різницю між попередньою та поточною ціною.
Якщо підприємство ігнорує законні вимоги покупця, рекомендується звертатися до місцевих підрозділів Держпродспоживслужби. Контакти доступні за посиланням.

Дії, які заборонені охоронцям

Представники громадської організації “Захист прав споживачів” пояснили, що служби безпеки магазинів часто надаються аутсортинговими компаніями. Це означає:

вони не є штатними працівниками закладу;
не мають повноважень вимагати відшкодування за нібито пошкоджені товари.
“Охоронці не можуть наказувати клієнтам. У разі конфлікту варто залучити правоохоронців”, – зазначили експерти.

Додали: при спробі стягнути кошти за “шкоду” потрібно наполягати на перевірці записів відеоспостереження. Це допоможе підтвердити відсутність провини.

Однак, як відмічають фахівці, іноді ці дії неефективні. Тому оптимальний варіант – негайно повідомити поліцію.

Источник

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *