Як Європа заохочує туристів до екологічної поведінки

У той час як десятки популярних напрямків запроваджують податки та штрафи для мандрівників, щоб стримати надмірний туризм, інші європейські міста застосовують протилежний підхід: стимули замість покарань.

0728_17_main-v1537843801.jpg (36,91 Кб)

Euronews розповідає, як туристів винагороджують за їхню екологічну поведінку.

Копенгаген (Данія)

Минулого року столиця Данії запустила ініціативу CopenPay – програму, яка дозволяє мандрівникам заробляти бонуси за екологічно чисті дії.

Заохочення включають безкоштовний прокат велосипедів, екскурсії на човнах та обіди.

Туристи, які допомагають у громадських садах, збирають сміття та користуються громадським транспортом, можуть скористатися винагородами.

Бремен (Німеччина)

Місто розпочало спільну кампанію з Deutsche Bahn, в рамках якої туристи, що прибувають поїздом, отримують «коробки-сюрпризи» з подарунками та ваучерами від місцевих туристичних компаній.

Гірськолижні курорти Віа Латтеа (Італія) та Ле-Же-Морзін (Франція)

Відвідувачі цих популярних гірськолижних курортів матимуть можливість отримати знижку до 25% на придбання абонементів на підйом, якщо прибудуть на курорт потягом.

Берлін (Німеччина)

У 2026 році Берлін планує запустити власну ініціативу для туристів, які прибувають поїздом, залишаються довше, харчуються рослинною їжею та беруть участь в еко-заходах.

Мандрівники отримають такі бонуси: знижки на відвідування музеїв, безкоштовне харчування та прокат велосипедів.

Для цього вони планують запустити мобільні додатки та систему балів, а також залучити місцевий бізнес.

Гельсінкі (Фінляндія)

Столиця Фінляндії також зацікавлена у запровадженні власної версії системи винагород з акцентом на регенеративний туризм та відновлення Балтійського моря.

Туристам пропонуватимуть бонуси за користування громадським транспортом та велосипедами – безкоштовні обіди та знижки на екскурсії.

Лондон (Сполучене Королівство)

Місто вже багато років закликає туристів до відповідальної поведінки.

Зокрема, у липні, під час акції «Липень без пластику» (щорічна міжнародна ініціатива, спрямована на зменшення використання пластику), туристи та місцеві жителі отримували безкоштовні напої за участь у прибираннях.

Швейцарія

Туристи, які подорожують громадським транспортом, мають безкоштовний доступ до понад 500 музеїв, а також можуть отримати знижки до 50% на більшість гірських залізниць.

Источник

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *