Корпорація Microsoft тестує чат-бот для автоматизації завдань технічної підтримки Xbox. Про це повідомляє The Verge з посиланням на джерела.
За їхніми даними, технологічний гігант розробляє ШІ-модель у вигляді анімованого персонажа. Він допоможе із запитами на підтримку і поверненням грошових коштів.
Журналісти припустили, що чат-бот — частина більш масштабних планів Microsoft щодо застосування нейромереж на платформі та сервісах ігрової консолі.
«Ми тестуємо віртуального агента. Спілкування з ним відбувається голосом або текстом», — повідомила генеральна менеджерка з ігрового ШІ в Xbox Гаян Чжан.
Чат-бот буде схожий на те, що Microsoft пропонує клієнтам для автоматизації завдань технічної підтримки. Сервіс корпорації Azure AI Bot Service використовується компаніями на кшталт Vodafone і PwC для створення розмовних ШІ-помічників.
Джерела зазначили, що Xbox AI проходить внутрішнє тестування на предмет запитів у службу підтримки хостингу серверів Minecraft Realms.
Додатково Microsoft Gaming працює над впровадженням ШІ у відеоігри, а також на саму платформу і пристрої Xbox. Розробка охоплює коригування геймплея і поліпшення поведінки NPC, при створенні яких Microsoft співпрацює з компанією Inworld.
У вересні 2022 року голова Xbox Game Studios Метт Буті повідомив про свою мрію додати ШІ для тестування ігор замість людей.
Microsoft, зокрема, розглядає можливість впровадження чат-бота Copilot для завдань із забезпечення безпеки та модерації, а також для допомоги в юридичних питаннях і розгляді апеляцій.
Нагадаємо, у березні 2024 року корпорація анонсувала запуск ШІ-моделі для фінансових менеджерів.