Telegram реалізував функцію виплат у TON за показ реклами

Команда Telegram випустила оновлення, яке дало можливість власникам каналів у месенджері отримувати 50% доходів від реклами в криптовалюті Toncoin (TON).

«Ми обрали блокчейн The Open Network, тому що він має низькі комісії, високу швидкість і є рекордсменом за кількістю транзакцій, які він може обробляти за секунду», — йдеться в анонсі.

Право на монетизацію мають канали з більш ніж 1000 підписників. Виведення коштів здійснюватиметься через біржу Fragment без комісій.

Винагороди за показ реклами. Джерело: Telegram.

Крім зняття автори зможуть реінвестувати отримані монети у власну рекламу або в інші функції Telegram на кшталт подарунків і колекційних імен.

Другим важливим нововведенням стала купівля таргета за TON:

«Тепер будь-хто може просувати свого бота або канал з бюджетом всього в кілька TON. Створюючи рекламу в Telegram, ви вибираєте конкретні канали, на яких вона з’являтиметься, тому у вас є повний контроль над контекстом».

У компанії уточнили, що маркетингові матеріали, які відображаються, не ґрунтуються на даних користувачів, а залежать тільки від каналу, на якому вони з’являються.

Налаштування реклами. Джерело: Telegram.

Павло Дуров анонсував функцію виплат авторам контенту наприкінці лютого. Він зазначив, що канали генерують 1 трлн переглядів щомісяця, але тільки 10% з них монетизуються за допомогою інструменту Telegram Ads.

TON стримано відреагував на новину, за добу додавши 1,6%. На момент написання монета торгується по $5,24.

15-хвилинний графік TON/USDT біржі OKX. Джерело: TradingView.

Раніше стало відомо, що Telegram готується до проведення можливого IPO.

Нагадаємо, у лютому Дуров запропонував рішення для збереження децентралізації TON. Команду Telegram обмежать у володінні токенами на рівні 10% від загальної емісії, а рекламу в месенджері продаватимуть за цифрові активи.

Источник

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *