Експерти розкритикували рекламу, створену ШІ від OpenAI

Компанія Toys «R» Us зіткнулася з хвилею критики після випуску реклами, повністю створеної з використанням генеративного штучного інтелекту Sora від OpenAI.

Фірма спеціалізується на роздрібній торгівлі іграшками, одягом та іншими товарами для дітей. У рекламі розповідається історія засновника фірми Чарльза Лазаруса щодо виникнення ідеї створення магазину.

Ролик позиціонується як «перший у світі фірмовий фільм, створений з використанням нового інструменту OpenAI для перетворення тексту у відео — Sora». Для його розробки компанія уклала партнерство з агентством Native Foreign, що має доступ до альфа-версії інструменту, який ще не вийшов для широкої аудиторії.

«Чарльз Лазарус був провидцем, який випередив свій час, і ми хотіли вшанувати його спадщину за допомогою ролика, в якому використано найсучасніші доступні технології», — зазначила директорка з маркетингу Toys «R» Us Кім Міллер Олко.

«Toys „R“ Us випустили рекламний ролик ШІ, і він до біса відстійний», — прокоментував режисер фільму «Месники: Фінал» Джо Руссо.

Користувачі розкритикували рекламу з технічного погляду, зокрема за помітні зміни в рисах тіла та одягу персонажа.

«Як у дивному сні, щоразу, коли ти бачиш його, це інша людина», — написав syndrowm.

Один із коментаторів обурився через те, що «маркетологи порахували ролик хорошою демонстрацією душі їхнього продукту», назвавши його огидним.

Колишній концепт-художник Ubisoft АрДжей Палмер звернув увагу на витрати енергії, необхідні для створення відеоролика.

«Жоден аспект цього процесу не має кращого вигляду, ніж традиційні інструменти, але його виробництво вимагає на порядок більше енергії», — написав він.

У травні нейромережа Sora згенерувала відеокліп для інді-музиканта Washed Out.

Нагадаємо, раніше люди не змогли відрізнити зняті на камеру відеозаписи від роликів, створених ШІ від OpenAI.

Источник

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *