Новий метод залучення коштів через так звані points краще підходить для популяризації криптовалют порівняно з ICO і дохідним фермерством. Про це заявив екс-CEO BitMEX Артур Хеєс.
“Points Guard” is an essay on the new pseudo-ICO crypto fundraising and engagement method. If you don’t understand what points are and why they going to be used and abused, read on. https://t.co/fR5ruXX4cT pic.twitter.com/2E2d6yiERh
— Arthur Hayes (@CryptoHayes) February 8, 2024
В есе Points Guards Хеэс вказав на проблеми ICO, учасники якого можуть зіткнутися з увагою наглядових органів.
«Деякі регулятори вбачають у продажу активів роздрібним інвесторам реалізацію „цінних паперів“ і вимагають від вас робити багато „лайна“», – вказав він.
У разі прибуткового фермерства агресивний розподіл токенів може істотно збільшити їхню пропозицію, підірвавши стійкість котирувань. Унаслідок цього користувачі позбудуться стимулів використовувати протокол, підкреслив експерт.
На відміну від зазначених методів «бали» можуть виступити новим елементом так званого партизанського маркетингу.
За словами Хеєса, замість моментальної видачі активів за використання dapps проєкти можуть надавати points за участь, які можна конвертувати в токени за бажанням користувача.
Екс-CEO BitMEX переконаний, що такий підхід не розглядатиметься як інвестиційний контракт між командою і користувачем. Він не передбачає в майбутньому винагороди та обміну криптовалюти на фіат. Подібне трактування може зробити «бали» прийнятними для регуляторів.
Завдяки points проєкт не пов’язує себе з контрактом, у якому прописується графік емісії токенів. Співвідношення конвертації можна змінити в будь-який момент, уточнив фахівець.
«Можливість „хірургічного“ динамічного калібрування емісії points для конкретних дій у всій екосистемі означає, що команда може отримати бажаний ефект у створенні саме того типу взаємодії з користувачем, якого вона бажає», – пояснив він.
Екс-CEO BitMEX також додав, що за допомогою «балів» проєкт отримує деяку незалежність від венчурних фондів та інших великих гравців.
Щодо роздрібних інвесторів він бачить у points більш справедливий спосіб винагороди за участь, незважаючи на невизначеність проведення аірдропу і співвідношення «балів» до токенів.
Хеєс визнав, що концепція не позбавлена недоліків. Програма нарахування points може стати ефективною тільки за наявності високої довіри між проэктом і користувачами. Фахівець не виключив, що знайдуться зловмисники, які нею зловживають.
Експерт спрогнозував, що успішні Web3-стартапи візьмуть на озброєння запропоновану їм концепцію, впроваджуючи програму «балів» перед випуском токенів.
«Це призведе до використання протоколу, ажіотажу навколо ймовірного аірдропу», – підсумував він.
Нагадаємо, у січні Хеєс розкрив можливості арбітражу після запуску біткоїн-ETF.
У лютому технічний директор Ripple назвав невдалою ідею випуску «робінгуд»-токенів