Трансформація Grammarly: ШІ-агенти і нова назва. Інтерв’ю з СЕО

Grammarly перетворюється на багатопродуктову компанію / від пресслужби Grammarly

Шишир Меротра став очільником Grammarly у січні 2025 року Фото: пресслужба Grammarly

Grammarly, найцінніший український стартап-єдиноріг із капіталізацією $13 млрд, зазнає найсуттєвіших трансформацій за весь час існування. Під керівництвом нового CEO Шишира Меротри, засновника Coda, компанія направляється до перетворення на багатопродуктову організацію. У серпні вона представила перших AI-асистентів, а до кінця поточного року планує змінити офіційну назву. Як відбувається процес реформування та чому компанія не вбачає ризиків у ChatGPT? Ексклюзивна розмова

Отримайте річну підписку на шість випусків Forbes Ukraine за вартістю чотирьох. Якщо ви важаєте на якість, глибинний аналіз та практичний досвід, ця пропозиція створена спеціально для вас.

Заснований українцями Максом Литвином та Олексом Шевченком сервіс Grammarly переживає глобальні зміни. Відома мільйонам як інструмент для корекції тексту, компанія трансформується з однопродуктової у багатопродуктову платформу.

Один із етапів цієї метаморфози  – розробку AI-асистентів та створення окремої платформи для них. Визначальною подією стала угода зі компанією Coda, творцем AI-інструментів для підвищення продуктивності, анонсована у грудні 2024 року.

Источник

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *