
Українці мають можливість контактувати з ПФУ в режимі онлайн
Особа, котрій необхідно зв’язатися з Пенсійним фондом України, може реалізувати це за допомогою віддалених каналів. Для зручності громадян розроблено декілька варіантів подання запитів в онлайн-режимі – без обов’язкового візиту до центру обслуговування. Про це поінформували в пресцентрі ПФУ.
Це надає змогу громадянам оперативно та захищено звертатися до Фонду з будь-якої точки України чи з-за кордону. За допомогою вебпорталу електронних сервісів ПФУ: перейдіть до персонального кабінету за посиланням, здійснивши вхід за допомогою кваліфікованого електронного підпису, Дія.Підпис або ID.GOV.UA. У секції “Комунікації з ПФУ” виберіть категорію “Звернення”. Тут можна надіслати запит, пропозицію, або скаргу.
Через інформаційну сторінку вебпорталу електронних послуг ПФУ: на інформаційній сторінці в розділі “Для громадськості”, рубрика “Звернення громадян”, категорія “Електронне звернення” можливо заповнити спеціалізовану онлайн-форму для надсилання офіційного електронного звернення.
За допомогою електронної пошти: відправте звернення на офіційну електронну адресу: [email protected]. У тексті листа зазначте свої контактні відомості, зміст питання та, за потреби, додайте скановані копії документів. Звернення, надані в режимі онлайн, опрацьовуються у встановлені законодавством строки. Можливість дистанційного звернення до підрозділів ПФУ – це комфортний, сучасний метод зв’язку для отримання відомостей стосовно призначення та виплати пенсійних нарахувань, субсидій та пільг, страхових відшкодувань, соціальної допомоги та стипендій.
Отримувачі страхових виплат можуть перевірити інформацію про нарахування та ідентифікацію в особистому кабінеті на вебпорталі електронних послуг ПФУ
Для клієнтів, які отримують страхові нарахування внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання, в особистому кабінеті на вебпорталі електронних сервісів ПФУ з’явився новий зручний сервіс – “Мої страхові виплати”. Для використання сервісу, необхідно авторизуватися за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП), Дія.Підпису або засобу інтегрованої системи електронної ідентифікації ID.GOV.UA та обрати відповідну рубрику у головному меню (на панелі зліва). У даному розділі вказується інформація про одноразові чи щомісячні нарахування, які ПФУ здійснює, одержувачам страхових виплат. Також для тих, хто отримує страхові виплати на вебпорталі Пенсійного фонду України став доступний сервіс “Моя ідентифікація”, який показує результати фізичної ідентифікації. З деталями сервісу “Моя ідентифікація” можливо ознайомитись за посиланням. У користувача, ідентифікованого як пенсіонера та одержувача страхових виплат, сервіс показує дані останньої пройденої ідентифікації.
