“Оце так поворот!”. Лимонна кампанія збільшила трафік Mono у 8 разів.

"Не очікували такого". Акція з лимонами збільшила навантаження на mono у вісім разів

Фото: EPA

Запускаючи кампанію з лимонами, monobank не передбачав такої активності серед користувачів і, як наслідок, навантаження на додаток. Про це LIGA.net повідомив один із засновників банку, Олег Гороховський.

“…Ми не чекали такого результату. Ми мали надію, що клієнти виявлять до неї інтерес”, – сказав Гороховський.

Він зауважив, що банк вже мав досвід з ігровою “механікою” в додатку, наприклад, великодні писанки та новорічна ялинка.

“І ми спостерігали зацікавленість. Але те, що сталося з лимонами, стало для нас сюрпризом”, – заявив співзасновник mono.

Читайте також”Тріумф маркетингу”. Ексклюзивне інтерв’ю з Олегом Гороховським про те, що приховано за “лимонною” акцією

За його словами, у зв’язку з “розшуком лимонів” інтенсивність використання банківських і серверних систем перевищувала попередній пік у сім з половиною – вісім разів.

“Ми фіксували одночасно в додатку 300 000 клієнтів, які шукали лимони. В момент найбільшої активності за пів години в додатку перебувало 750 000 клієнтів, а число авторизаційних запитів на операції вчора (розмова відбулася 17 жовтня. – Ред.) досягло рекордних 24,1 млн”, – розповів співзасновник monobank.

Читайте такожЛимонна гарячка: як mono примусив 2 млн користувачів грати в гру

  • 16 жовтня monobank анонсував “полювання на лимони” на честь 10 млн клієнтів. За певну кількість зібраних в додатку лимонів компанія розігрує BMW 3 та 100 iPhone 17 та інші подарунки.
  • Надмірна активність учасників спричинила до тимчасового порушення роботи частини функціоналу.

    Джерело

    No votes yet.
    Please wait...

    Залишити відповідь

    Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *