FINRA виявила порушення у 70% рекламних повідомлень про криптоактиви

За результатами цільового дослідження FINRA виявила потенційні порушення правил комунікацій з громадськістю у 70% інформаційних матеріалів про криптовалютні продукти.

У листопаді 2022 року саморегулівна організація запустила ініціативу для перевірки практик деяких фірм-членів, які активно взаємодіють із роздрібними клієнтами щодо криптоактивів і пов’язаних послуг.

Ідеться про дотримання Правила 2210 FINRA, яке, серед іншого, вимагає, щоб комунікації брокер-дилерів із клієнтами були «чесними та збалансованими, а також забезпечували міцну основу для оцінки фактів про обговорювані продукти». Норми прямо забороняють «неправдиві, перебільшені, багатообіцяльні, необґрунтовані або такі, що вводять в оману заяви».

«Зі зростанням цього ринку і підвищеним інтересом до криптовалют потенційна шкода, заподіяна проблемними комунікаціями, також збільшилася. […] Щоб мати достатньо інформації для оцінки інвестицій або послуг у криптоактиви, у повідомленнях необхідно чітко описувати їхні ризики та особливості», — заявила директор департаменту регулювання реклами FINRA Айра Глюк.

Організація перевірила близько 500 інформаційних матеріалів, пов’язаних з пропозиціями для роздрібних інвесторів. Серед найпоширеніших порушень у FINRA відзначили:

  • неправдиві твердження про те, що криптоактиви функціонують як грошові кошти або їхні еквіваленти;
  • порівняння продуктів із традиційними активами без забезпечення надійної бази для зіставлення відповідних особливостей і ризиків;
  • неясні та такі, що вводять в оману, пояснення принципів роботи криптоактивів та їхніх функцій;
  • нездатність чітко пояснити інвесторам, як цифрові валюти випускаються, зберігаються або продаються;
  • заяви про ступінь захищеності продуктів законодавством про цінні папери та правилами FINRA, що не відповідають дійсності.

Нагадаємо, у січні 2022 року голова організації Роберт Кук анонсував посилення вимог до учасників крипторинку щодо реклами та розкриття інформації.

Источник

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *