Фінансовий моніторинг заблокував пенсійну картку: інструкція з виживання від Пенсійного фонду.

Заблокували пенсійну картку Фото: Getty Images

Заблокували пенсійну картку Фото: Getty Images

Якщо так трапилось, що рахунок у банку, куди надходили пенсійні виплати, субсидії, допомоги та інші соціальні нарахування, було закрито, то для продовження отримання коштів через банківську установу, одержувачу слід невідкладно повідомити про заміну рахунку до Пенсійного фонду України та подати запит з оновленими реквізитами для переказу через банківську структуру. Про це інформує Пенсійний фонд України.

Відповідно до пункту 10 Положення про порядок виплати пенсійних та грошових виплат через поточні рахунки у банках, затвердженого рішенням Кабінету Міністрів України від 30.08.1999 № 1596, заяву щодо виплати пенсії чи грошової допомоги може бути подано отримувачем:

  • Персонально до будь-якого відділення Пенсійного фонду України;
  • У цифровому форматі через веб-платформу електронних послуг Пенсійного фонду України, використовуючи засоби кваліфікованого електронного підпису;
  • Через представника акредитованої установи банку до будь-якого відділення Пенсійного фону України.

У випадку, коли заява про нарахування пенсії чи фінансової допомоги подається до відділення Пенсійного фонду особисто, то до заяви в обов’язковому порядку додається паспорт громадянина України або інший документ, який ідентифікує особу та підтверджує її вік.

У випадку подання заяви через онлайн-портал електронних послуг Пенсійного фонду України, до заяви додаються відскановані копії документів (паспорта громадянина України або іншого документа, що ідентифікує особу та засвідчує її вік), котрі є ідентичними оригіналам документів та придатні для розпізнавання їх сутності (повинні містити чітке відображення всього обсягу тексту документа та його реквізитів).

Якщо заява подана уповноваженими співробітниками банку, то обов’язково повинна бути заповнена нижня частина заяви. Всі пункти заяви обов’язкові для заповнення.

Як повідомляв Інформатор, нещодавно Мінцифри разом з партнерами запустили Базову соціальну підтримку в Дії, та помітили, що в українців виникає чимало питань: що це таке, як отримати та які вимоги. Заступник Міністра цифрової трансформації Валерія Коваль відповідає на 10 головних питань стосовно послуги.

Источник

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *