У додатку monobank стартувала забава з відшукування електронних лимонів. На кону – солодкі монети, нові iPhone та мандрівка до Діснейленду. Фото ілюстрація Вероніка Нановська
Monobank досяг відмітки у 10 мільйонів користувачів і 16 жовтня ініціював у своєму додатку гру «Полювання на лимони». Учасники розшукують віртуальні цитруси, щоб отримати у винагороду техніку або заохочення. Кампанія залучила більше 2 мільйонів учасників за добу та потягнула за собою складнощі з оплатами. А також викликала підйом продажів завдяки іншому проєкту mono – майданчик monomarket.
Придбайте річну підписку на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох випусків. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу справжнього досвіду, ця підписка саме для вас.
Коли «лимон» у monobank з’явився на розетці Ajax Socket Black у переліку MOYO, продажі цього продукту підскочили, зазначає CMO MOYO Максим Левченко. За декілька годин запит на розетки, павербанки та зарядні станції збільшився на десятки відсотків: гра від monobank Lemon Game вплинула не тільки на емоції користувачів, але й на показники партнерів маркетплейсу market by mono.
Як з’ясувалося врешті-решт – заохотити користувачів купувати товари на маркетплейсі, запущеному минулої осені, ймовірно, було основною метою кампанії. Для участі у розіграші головного призу – авто BMW 3 Series – слід було придбати товар у market by mono вартістю від 1000 до 3000 грн.