
Робота з веб-порталом Пенсійного фонду України Фото: Пенсійний фонд України
У випадку виявлення застрахованою особою в Особистому кабінеті неточних, застарілих чи помилкових даних у власних анкетних відомостях (прізвище, ім’я та ім’я по батькові на даний момент; дата народження, місце появи на світ; стать; підданство; серія та номер посвідчення особи; номер телефону (за згодою); адреса проживання) можливо відправити Анкету застрахованої особи для уточнення відомостей в Реєстрі застрахованих осіб та документи, що їх підтверджують (паспорт (інший документ, що ідентифікує особу), документ, що засвідчує реєстраційний номер облікової картки платника податків або право здійснювати будь-які виплати за серією та номером паспорта). Про це 7 жовтня інформує Пенсійний фонд України.
Особливо це важливо за умов функціонування Електронного реєстру листків непрацездатності. Адже електронний лікарняний створюється в Реєстрі електронних листків непрацездатності на основі медичного висновку, занесеного в електронну систему охорони здоров’я, у разі встановлення особи пацієнта як застрахованої особи в Реєстрі застрахованих осіб. Інакше кажучи, якщо за результатами автоматизованого пошуку особу знайдено в Реєстрі. Тому вкрай важливо, щоб інформація в Реєстрі застрахованих осіб була свіжою та правдивою, інакше в Реєстрі електронних листків непрацездатності не буде згенеровано електронний листок непрацездатності.
Найбільш комфортно та оперативно сформувати таку Анкету через особистий профіль на вебпорталі Пенсійного фонду України. Разом з Анкетою надаються документи, які підтверджують будь-які зміни: паспорт громадянина України або інший документ, що ідентифікує особу, документ, що засвідчує реєстраційний номер облікової картки платника податків або право здійснювати будь-які платежі за серією та/або номером посвідчення особи.
Вебпортал Пенсійного фонду
Послугами вебпорталу можуть користуватись люди різних вікових груп, зокрема застраховані особи, які відповідно до законодавства підлягають загальнообов’язковому державному соціальному страхуванню і за яких сплачується чи сплачувався у визначеному законом порядку єдиний внесок. За умови легального працевлаштування та повної оплати страхових внесків застрахована особа має гарантії соціального захисту під час ведення трудової діяльності та пенсійного забезпечення в майбутньому.
В особистому профілі користувача на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України відображаються дані персональної електронної облікової картки, сформованої на кожну застраховану особу в реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування, де зберігається інформація про дохід людини, стаж. Увійти в особистий профіль застрахованої особи на вебпорталі можливо, авторизувавшись в один із способів:
- за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП),
- банківської картки (BankID),
- Дія.Підпис.
В режимі онлайн можливо отримувати доступ до персональної інформації та онлайн-послуг, а саме:
- перевіряти актуальність персональних даних;
- контролювати страховий стаж і заробітну плату;
- отримувати електронні довідки щодо набутого страхового стажу та заробітної плати (ОК-5 та ОК-7);
- контролювати наявність листків непрацездатності та запису тимчасової непрацездатності;
- подати документи про трудову діяльність для переведення в цифровий формат;
- обчислити приблизний розмір майбутньої пенсії і вік виходу на пенсію.
