
Громадяни України можуть за допомогою ЦНАП отримати виписку з Державного земельного кадастру про земельну ділянку
Українці мають можливість отримати витяг з Державного земельного реєстру щодо земельної ділянки. Для цього необхідно звернутися з документацією до ЦНАП. Розмір адміністративного збору складе – 151,40 грн. Про це проінформували в ЦНАПі Великоплосківської територіальної громади.
Згідно з розпорядженням Кабінету міністрів України від 16 травня 2014 року за номером № 523-р передбачено перелік адміністративних послуг, які обов’язково повинні надаватися через ЦНАП, із застосуванням відомостей Держгеокадастру. Відповідно до статті 9 ЗУ «Про Державний земельний кадастр» знято кваліфікаційні вимоги до осіб, що мають право надавати дані з Державного земельного кадастру.
Виходячи з вищезазначеного, ЦНАП надає сервіс «Витяг з ДЗК про земельну ділянку» та «Витяг з ДЗК про земельну ділянку, що містить дані Державного реєстру речових прав на нерухоме майно». Процедура отримання послуги:
Подати Державному кадастровому реєстратору або адміністратору Центру надання адміністративних послуг або уповноваженій посадовій особі виконавчого органу місцевого самоврядування:
- заяву (в паперовій чи електронній формі) за встановленим зразком;
- документ, що підтверджує оплату сервісів з надання виписки з Державного земельного кадастру;
- документ, що підтверджує правомочність діяти від імені заявника (у випадку подачі заяви уповноваженою особою).
Відповідно до ч. 2 ст. 41 ЗУ «Про Державний земельний кадастр» за надання даних з ДЗК стягується адміністративний збір.
За станом на 1 січня 2025 року адміністративний збір становитиме:
- за витяг з ДЗК про земельну ділянку – 151,40 грн та окремо за дані Державного реєстру речових прав на нерухоме майно – 80 грн (одержання у паперовій формі); 40 грн – одержання в електронній формі.
Українці зможуть оформляти фіскальні та пенсійні послуги у ЦНАПах — оновлено перелік обов’язкових сервісів
Раніше ми писали, що Уряд затвердив постанову, яка визначає точний перелік сервісів у центрах надання адміністративних послуг. Тепер українці будуть знати, які сервіси доступні в конкретному ЦНАПі, а адміністратори — працюватимуть за чіткою інструкцією, щоб забезпечувати ще більш якісний сервіс. З основних змін:
- Українці матимуть змогу оформити картку платника податків, пенсійні та інші податкові сервіси за один візит до ЦНАПу без відвідування різних установ
- Актуалізували повний список сервісів та запровадили їх категорії в ЦНАПах — визначили перелік спільно з представниками центрів та обласних адміністрацій, щоб врахувати всі потреби мешканців
- Визначили обов’язкові сервіси для ЦНАПів з урахуванням особливостей: 360 сервісів — для ЦНАПів у відносно безпечній місцевості та додатково 13 для центрів, що мають спецустаткування; 245 — для ЦНАПів у прифронтових областях за наявності штату; 118 — для територіальних підрозділів та віддалених робочих місць.
