Земельний витяг: як оформити в ЦНАП, ціна та вимоги

ЦНАП

Громадяни України можуть за допомогою ЦНАП отримати виписку з Державного земельного кадастру про земельну ділянку

Українці мають можливість отримати витяг з Державного земельного реєстру щодо земельної ділянки. Для цього необхідно звернутися з документацією до ЦНАП. Розмір адміністративного збору складе – 151,40 грн. Про це проінформували в ЦНАПі Великоплосківської територіальної громади.

Згідно з розпорядженням Кабінету міністрів України від 16 травня 2014 року за номером № 523-р передбачено перелік адміністративних послуг, які обов’язково повинні надаватися через ЦНАП, із застосуванням відомостей Держгеокадастру. Відповідно до статті 9 ЗУ «Про Державний земельний кадастр» знято кваліфікаційні вимоги до осіб, що мають право надавати дані з Державного земельного кадастру.

Виходячи з вищезазначеного, ЦНАП надає сервіс «Витяг з ДЗК про земельну ділянку» та «Витяг з ДЗК про земельну ділянку, що містить дані Державного реєстру речових прав на нерухоме майно». Процедура отримання послуги:

Подати Державному кадастровому реєстратору або адміністратору Центру надання адміністративних послуг або уповноваженій посадовій особі виконавчого органу місцевого самоврядування:

  1. заяву (в паперовій чи електронній формі) за встановленим зразком;
  2. документ, що підтверджує оплату сервісів з надання виписки з Державного земельного кадастру;
  3. документ, що підтверджує правомочність діяти від імені заявника (у випадку подачі заяви уповноваженою особою).
    Відповідно до ч. 2 ст. 41 ЗУ «Про Державний земельний кадастр» за надання даних з ДЗК стягується адміністративний збір.

За станом на 1 січня 2025 року адміністративний збір становитиме:

  • за витяг з ДЗК про земельну ділянку – 151,40 грн та окремо за дані Державного реєстру речових прав на нерухоме майно – 80 грн (одержання у паперовій формі); 40 грн – одержання в електронній формі.

Українці зможуть оформляти фіскальні та пенсійні послуги у ЦНАПах — оновлено перелік обов’язкових сервісів

Раніше ми писали, що Уряд затвердив постанову, яка визначає точний перелік сервісів у центрах надання адміністративних послуг. Тепер українці будуть знати, які сервіси доступні в конкретному ЦНАПі, а адміністратори — працюватимуть за чіткою інструкцією, щоб забезпечувати ще більш якісний сервіс. З основних змін:
 

  • Українці матимуть змогу оформити картку платника податків, пенсійні та інші податкові сервіси за один візит до ЦНАПу без відвідування різних установ
  • Актуалізували повний список сервісів та запровадили їх категорії в ЦНАПах — визначили перелік спільно з представниками центрів та обласних адміністрацій, щоб врахувати всі потреби мешканців
  • Визначили обов’язкові сервіси для ЦНАПів з урахуванням особливостей: 360 сервісів — для ЦНАПів у відносно безпечній місцевості та додатково 13 для центрів, що мають спецустаткування; 245 — для ЦНАПів у прифронтових областях за наявності штату; 118 — для територіальних підрозділів та віддалених робочих місць.

Источник

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *